הדרבי של ראשל"צ צהוב: 28:33 למכבי על הפועל

הדרבי של ראשל"צ
הדרבי של ראשל"צ | גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

המשחק המרכזי של המחזור השמיני הסתיים בניצחון מוליגת הטבלה על הדאבליסטית. אשדוד ניצחה את חולון 31:34. נבחרת הנשים ניצחה את קוסובו 25:28 במוקדמות אליפות העולם

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל נערך היום ובמרכזו עמד הדרבי הראשוני. הוא היה מלא באמוציות, וגם די מפתיע מבחינת התוצאה עד לדקות הסיום, נוכח העובדה שהדאבליסטית הפועל ראשל"צ שיחקה עם הרכב חסר, צעיר וכאשר רק זר אחד שיחק למשך דקות ספורות, ומכבי ראשל"צ ידעה לנצל בסוף את היתרון האיכותי שלה כדי לקבוע 28:33 ולשמור על מאזנה המושלם בפסגה. להפועל היה זה ההפסד השלישי.

הפועל אשדוד, השנייה בטבלה, רשמה ניצחון שביעי, 31:34 על מ.כ חולון, שסוגרת את הטבלה עם 3 נקודות, לצד הפועל ר"ג שנוצחה 33:24 בבאר שבע. לעולה החדשה מבירת הנגב היה זה הניצחון השלישי ברציפות, אחרי פתיחת עונה גרועה שכללה חמישה הפסדים. א.ס רמה"ש המשיכה את המומנטום מהעלייה לשמינית גמר גביע האתגר, וניצחה ברחובות 28:35. בני הרצליה חזרה עם ניצחון מרשים מקרית מוצקין – 28:38. מי שעוד התאוששה ונצמדה לצמרת הגבוהה היא א.כ נס ציונה, שגברה 26:35 על הפועל קריית אונו.


מכבי ראשל"צ – הפועל ראשל"צ 28:33
הצהובים מעלים את מאזן הניצחונות שלהם לשבעה במקום הראשון. הדאבליסטית כבר עם הפסד שלישי, אבל היא יכולה להיות גאה בפייט הנהדר שסיפקה בדרבי, לנוכח ההרכב החסר וחסר הניסיון שלה. במכבי ראשל"צ חתמו שבוע מוצלח, אחרי הניצחון המרשים ביום ראשון בצרפת על סן רפאל 27:30, הגם שהוא לא הספיק כדי להעפיל לשלב הבתים בגביע האיגוד האירופי. בהפועל הוא היה פחות מוצלח לאחר שהתבררה חומרת הפציעה של נובאק בוסקוביץ', שנעדר היום מהדרבי. לרשימת הפצועים מצטרפים גם סאבו מסטר ושי נתן.


יוני רוזנטל מול מושיקו אלימלך (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)

הפועל אשדוד – מ.כ חולון 31:34
אשדוד ממשיכה להיות צמודה למכבי ראשל"צ בפסגה, והיא השיגה את ניצחונה ה-7 ב-8 משחקים (הפסידה רק למכבי ראשל"צ). חולון ממשיכה בפתיחת העונה הלא טובה, הגם שבמרבית המשחקים היא הייתה צמודה ליריבות.

מ.כ באר שבע – הפועל ר"ג 24:33
באר שבע השיגה ניצחון שלישי ברציפות, והיא עם שש נקודות שנצברו מאז חילופי הזרים והגעתו של סטפן צ'יריץ' לקבוצה. ר"ג מנגד עם הפסד חמישי ברציפות, והיא מדורגת במקום האחרון.

א.כ נס ציונה – הפועל קרית אונו 26:35
נס ציונה חזרה היום לעצמה והשיגה את הנקודה העשירית שלה. המשחק היה בשליטה מוחלטת של הטייגרים, שהובילו כבר ב-14 שערי הפרש במהלך המחצית השנייה.


מכבי קריית מוצקין – בני הרצליה 38:28
בני הרצליה השיגה ניצחון שלישי והיא במקום השישי עם שמונה נקודות, כשמוצקין עם חמש נקודות במקום ה-10.


עירוני רחובות – א.ס רמה"ש 35:28
רמה"ש המשיכה את המומנטום ממשחק הניצחון בשבת על זאפורוז'יה האוקראינית, וההעפלה לשמינית גמר גביע האיגוד האירופי. היא העלתה את מאזנה לשבע נקודות, אחרי פתיחת עונה מאכזבת.


נבחרת הנשים. ניצחון נאה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

ניצחון לנבחרת הנשים על קוסובו במוקדמות אליפות העולם
נבחרת הנשים של ישראל השיגה היום (שישי) ניצחון 25:28 על נבחרת קוסובו, בפתיחת משחקי מוקדמות אליפות העולם (שלב 1) הנערכים בסלובקיה. שיר וקרט הובילה עם 12 שערים, עמית איזק הוסיפה 5. נלי אמינוב הבקיעה 3. דנה אפלבוים, שרה אשורי, אושרי כהן, 2 כ"א, קים לוי וטלי בראל 1 כ"א. בשבת וביום ראשון, תשחק הנבחרת בהדרכתם של ראובן יוספולסקי ואאורה פרידמן את נבחרות סלובקיה ואוקראינה החזקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי