ג'רבי: הגשמתי עוד חלום, להתחרות בבית שלי

השרה רגב עם ג'רבי, ששון ופונטי
השרה רגב עם ג'רבי, ששון ופונטי | יח"צ

המדליסטית האולימפית דיברה במסע"ת לבחירת ישראל כמארחת אליפות אירופה בג'ודו. השרה רגב: "הספורט הוא הפנים היפות שלנו"

(גודל טקסט)

 "אני רוצה לומר תודה לאיגוד הג'ודו האירופי על שהגשים לי חלום בכך שאוכל להתחרות בבית שלי לפני הקהל שלי", כך אמרה המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי במסע"ת לכבוד הבחירה בישראל כמארחת של אליפות אירופה בג'ודו 2018.  ג'רבי הוסיפה: "אני קוראת לקהל למלא את היציעים ולעודד אותנו. זה ייתן לו עוד מוטיבציה כדי לנצח".

מועד התחרות עדיין לא נקבע, משום שאיגוד הג'ודו האירופי עוד צריך לאשר את הקדמתו מ-26 באפריל בשנה הבאה ל-13 באותו חודש. ישראל ביקשה את ההקדמה כדי שתוכל לארח אותו בהיכל מנורה מבטחים (שתפוס לטובת היורוליג בתאריך המקורי). "אנחנו מקווים שנקבל את האישור, אבל אם לא יש לנו מחשבות על מקום אחר, גדול לא פחות", אמר יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי.

"בביקורי כאן בישראל הבנתי שפרט לכישרון יש לענף הג'ודו עוד סיבה להתקדמות המרשימה שלו. הקשר האמיץ עם הממסד והתמיכה התקציבית שהוא מקבל", הרעיף סרגיי סולובייצ'יק יו"ר איגוד הג'ודו האירופי שבחים, "השילוב הזה מביא הצלחה ואני בטוח שישראל תשיג עוד הרבה מדליות".


ששון. "מרגש שאליפות אירופה תהיה כאן בבית" (הוועד האולימפי)

שרת הספורט מירי רגב אמרה: "אני רואה בספורט את הפנים היפות של מדינת ישראל, השגריר שלה. אני בטוחה שהצלחת האליפות עד גיל 23 בשנה שעברה הביאה להחלטה לארח פה את אליפות הבוגרים. מאז ברצלונה 1992 הפך הג'ודו לענף מוביל שקצר וקוצר מדליות רבות. הכרזתי עליו כאחד מחמשת הענפים המועדפים מה שהוביל ויוביל להזרמה של עוד מיליוני שקלים לאיגוד".

המדליסט האולימפי, אורי ששון: "שמח שאליפות אירופה תהיה כאן בבית, זה מרגש. עברתי פציעה קשה בצולבת בשנה שעברה והשאיפה שלי לחזור להתחרות ולייצג את הדגל אצלנו בבית"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי