שגיא מוקי: הכי קל לעלות במשקל דרך פיצות, אני עובר תהליך

מוקי. פטריוט
מוקי. פטריוט | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הג'ודאי שחזר למזרון עם זהב בטשקנט אמר: "ציפיתי שזה יקרה אחרי ריו, זה משקל יותר מהיר. לא ויתרתי לעצמי על השיקום. טמלקובה? היא אוהבת את ישראל וגרה כאן"

(גודל טקסט)

שגיא מוקי חזר אמש (שבת) למזרון עם הישג גדול ומדלית זהב בגראנד פרי טשקנט. אחרי המאבק בריו והסיום במקום החמישי, הג'ודאי הישראלי החל במסע לטוקיו עם דריסת רגל נהדרת. בתוכנית הספורט של 103FM הוא התייחס לשינוי במשקל: "זה תהליך שציפיתי שיקרה. שנתיים לפני המשחקים לא היה לי יותר מידי זמן להתכונן לשינוי ורק אחרי ריו הצלחתי להעלות את המשקל שלי ולהתאים את עצמי לתהליך הזה".

תהליך הבניה: "הכי פשוט זה לעלות במשקך דרך אוכל, לאכול פיצה, למשל, אבל זה תהליך. אני עושה את זה דרך מסת שריר ולא דרך שומן. זה משקלים יותר מהירים וחזקים".

הניקוד שמעניקה מדליה: "זה טורניר שמעניק הרבה נקודות בדירוג העולמי כי גם הוא גראנד פרי, זה דומה לגראנד סלאם שגם מעניק ניקוד גבוה".

איכות היריבים בתחרויות: "זה תלוי במי שנשלח לטורנירים. למשל במשקל שלי התחרתי בגמר מול המדורג 16 בעולם שהוא אלוף אסיה ב-2016. זה יריבים שכבר הטביעו חותם".


מוקי, סימן "וי" ראשון (אודי ציטיאט)

השיקום אחרי ריו: "לא מזמן חזרתי. אני עובד עם פיזיותרפיסט צמוד על הגב שלי. אני שמח שהצלחתי לפתוח את השנה ברגל ימין ועכשיו אני רץ קדימה".


טוקיו 2020
: "גם בריו רציתי מדליה, אבל כשאני מסתכל על התהליך שעברתי עם פריצת דיסק. היתה לי אופציה לוותר והייתי אופטימי עם מטרה לעלות לפודיום. יום אחרי ריו התחלתי בתהליך שיקומי כדי לחזור לשם. ההישג הוא בעצם ההתגברות על כל מה שעברתי, אני לקראת תקופה חדשה ויש לי עוד הרבה מה להראות".

הרצון של בת זוגו בטינה טמלקובה לקבל אזרחות: "אני מקווה שיזרזו את התהליכים. היא אוהבת את ישראל וגרה כאן, מקווה שהדברים יפתרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי