התקבלו הוויזות לאליפות העולם במרוקו, בולדר פרשה

אורי ששון
אורי ששון | באדיבות הוועד האולימפי

אורי ששון וחברי המשלחת ישתתפו בטורניר שיפתח בסוף השבוע, ההולנדית שהתאזרחה בישראל וסיימה במקום השביעי במשחקים האולימפיים בריו הודיעה על סיום הקריירה

(גודל טקסט)

אחרי דיונים אינטנסיביים, אורי ששון וחברי המשלחת הישראלית קיבלו את הוויזה לאליפות העולם במרוקו בזכות התערבות של יו"ר איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר.

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה בתגובה: "אני מודה לנשיא האיגוד הבינ"ל, מריוס ויזר, על עמידתו הנחרצת מול מארגני התחרות במרוקו ועל עמדתו האיתנה והמתבקשת לא לערב בין ספורט ופוליטיקה. אני מאחלת הצלחה רבה לאורי ששון ולמאמנו אורן סמדג'ה בתקווה למדליה ישראלית באליפות העולם ושדגל ישראל יתנוסס באולם הג'ודו במרקש".

עוד בענף, אחרי אחרי ירדן ג'רבי גם לינדה בולדר הודיעה על פרישה מג'ודו תחרותי. בולדר שסיימה במקום השביעי במשחקים האולימפיים בריו 2016, חוותה פציעות ממושכות אמרה: "הניצוץ כבר לא קיים, גם הפציעות השפיעו". על עתידה אמרה: "לא אעזוב את מדינת ישראל".

מאיגוד הג'ודו נמסר בתגובה על ההודעה: "תודה לך לינדה יקרה על רגעים יפים, על המסירות, ההקרבה ועל ייצוג המדינה בכבוד, בגאווה גדולה, ובצניעות רבה. אוהבים אותך ומאחלים לך בהצלחה רבה בהמשך הדרך".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי