גרנד פרי אנטליה: מעיין גרינברג זכתה במדליית ארד עד 57 ק"ג

מעיין גרינברג
מעיין גרינברג | איגוד הג'ודו האירופאי

הישראלית ניצחה בקרב המכריע בבית הניחומים. תמר מלכה ובטינה טמלקובה הגיעו גם הן לבית הניחומים וסיימו במקום החמישי. אצל הגברים: בן דוד, רחימא, מנגד ודנטה נוצחו והודחו

(גודל טקסט)

מעיין גרינברג (עד 57 ק"ג) רשמה הערב (שישי) הישג נאה, כשסיימה במקום השלישי וזכתה במדליית הארד בגרנד פרי אנטליה בג'ודו. גרינברג פתחה את היום עם ניצחון על יריבה איטלקית, אך הפסידה בקרב הבא לג'ודוקא מאוסטריה באיפון. היא המשיכה לבית הניחומים, שם ניצחה באיפון ג'ודוקא מקזחסטן ובקרב על המדליה רשמה וואזארי על לילאני אקיאמה האמריקנית, ובהמשך הטילה אותה באיפון וניצחה.


תמר מלכה (עד 48 ק"ג) ובטינה טמלקובה (52 ק"ג) סיימו במקום החמישי והחמיצו מדליה. מלכה עברה יריבות מרוסיה וטורקיה בסיבובים הראשונים, אך נעצרה בחצי הגמר אצל ג'ודוקא מקוסובו, כשספגה וואזארי. בקרב המכריע על הארד, נוצחה הישראלית ע"י שרה מנזס הברזילאית, שהשיגה פעמיים וואזארי מהירים שהפכו לאיפון.


גם טמלקובה (52 ק"ג) החמיצה מדליה. היא ניצחה יריבות מטייוואן וטורקיה, הפסידה בחצי הגמר לג'ודוקא בריטית בוואזארי. בקרב על הארד נוצחה שוב בוואזארי, הפעם על ידי אניה סטינגר מסלובניה. גפן פרימו (עד 52 ק"ג) סיימה במקום השביעי. היא עלתה אוטומטי לסיבוב השני, שם גברה על יריבה מאזרבייג'אן, אך הפסידה ברבע הגמר ובבית הניחומים. 



בין הגברים, דניאל בן דוד (עד 60 ק"ג), אלון רחימא (עד 60 ק"ג) וירין מנגד (עד 66 ק"ג) הפסידו בסיבוב השני, אמיר דנטה (עד 66 ק"ג) נוצח בסיבוב הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי