מירוץ הג'ירו ד'איטליה הוכרז בירושלים, קונטאדור: יהיה נפלא

אופניים
אופניים | צילום: אורן בן חקון

המקטע הראשון בתחרות היוקרתית ייערך לראשונה בישראל, הרוכב הספרדי הבכיר: "הזדמנות נהדרת לאזרחים פה"

(גודל טקסט)

לראשונה בהיסטוריה ואחרי 100 שנה הג'ירו ד'איטליה – אחד ממרוצי האופניים הגדולים ביותר בעולם, יוצא מגבולות אירופה ונוחת בישראל עם 176 מהרוכבים הטובים בעולם, שיגיעו ארצה וייקחו חלק באירוע הספורט מהגדולים ביותר שנראו כאן. היום (שני) הוכרז בירושלים על הגעתו של המירוץ היוקרתי לישראל.

מדינות רבות התמודדו על אירוח המקטע הראשון בתחרות וביניהן יפן, פולין, דנמרק, בלגיה ועוד, אך ישראל זכתה באירוח. נקודת הזינוק ב-4 במאי תהיה בירושלים ונקודת הסיום ב-27 במאי תהיה השנה במיקום הסמלי של הוותיקן ברומא, בשונה מתמיד אז מסתיים המרוץ במילאנו. המרוץ השנה אף יחלוק כבוד לחסיד אומות עולם הרוכב האיטלקי האגדי ג'ינו ברטלי, שסייע להצלתם של מאות מיהודי איטליה בתקופת השואה.


אלברטו קונטאדור
, אחד מרוכבי האופניים הגדולים בכל הזמנים, אמר במהלך האירוע: "הג'ירו הוא מירוץ מדהים ואני זוכר שתמיד יש לי חיוך על הפנים ושאני נהנה במיוחד מהמעריצים. להתחיל בישראל יהיה דבר נפלא. כבר הייתי כאן וראיתי את ישראל ואת ירושלים ומאוד נהניתי. זו הזדמנות נהדרת לאזרחי ישראל לצפות במירוץ המלהיב הזה ולצפות בזה בעיניים. זה הרבה יותר מיוחד מאשר לראות את זה בטלוויזיה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי