טום בריידי הצטרף למחאה: "דברי דונלד טראמפ מפלגים"

טום בריידי
טום בריידי | AFP

כוכב אלופת ה-NFL, ניו אינגלנד פטריוטס, ידוע ביחסיו החמים עם נשיא ארה"ב, מה שלא מנע ממנו להצטרף לגל הביקורות: "בהחלט לא מסכים עם מה שהוא אמר. לכל אחד זכות לעשות כרצונו, זה מה שנהדר בדמוקרטיה"

(גודל טקסט)






הסערה המתחוללת בארצות הברית סביב דונלד טראמפ ממשיכה לעורר הדים, וכעת התבטאות נוספת תפסה את הכותרות. טום בריידי, כוכבה של אלופת ה-NFL ניו אינגלנד פטריוטס, הצטרף גם הוא לגל הביקורות נגד דבריו של הנשיא נגד שחקנים שלא מכבדים את סמלי המדינה.


"אני בוודאות לא מסכים עם מה שהוא אמר", סיפר בריידי לתכנית רדיו בתקשורת האמריקאית, "חשבתי שדבריו היו מפלגים". 16 מחבריו לקבוצה של בריידי הצטרפו לאקט המחאתי הפופולרי וכרעו אמש (ראשון) ברך בזמן ההמנון האמריקאי לפני משחקם הביתי נגד יוסטון טקסנס. הקוורטרבק ושאר השחקנים עמדו בשילוב ידיים.



"אני רק רוצה לתמוך בחברים שלי לקבוצה. אני לא זה שאומר מה לעשות, הערכים שאני מאמין בהם הם לקרב אנשים אחד לשני, אני מאמין באהבה ושלום. לכל אחד יש זכות לעשות כרצונו ולהביע מחאה בדרכים שלוות, זה מה שנהדר בדמוקרטיה", הוסיף מספר 12 האגדי.


טראמפ. גם חבריו מתחילים להתרחק
טראמפ. גם חבריו מתחילים להתרחק (AFP)


דבריו של בריידי יוצאי דופן הרבה בגלל שהוא ידוע כתומך של טראמפ, ומערכת היחסים שלו עם הנשיא קרובה מאוד. גם בעלי הפטריוטס, היהודי רוברט קראפט נחשב לאחד ממקורביו של הנשיא ולתורם גדול שלו. קראפט עצמו הביע אף הוא "אכבזה עמוקה" מדבריו של הנשיא האמריקאי. גם אחד מאמן הקבוצה, ביל בליצ'ק, הנחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה, ידוע כתומך גדול של המפלגה הרפובליקנית והאיש העומד בראשה.


בסיום המשחק אמש גם נשאל בריידי על המצב עם טראמפ וענה שהוא מעדיף שלא לדבר על פוליטיקה. בעונה שעברה החזיק הכוכב כובע של טרמפ בתאו בחדר ההלבשה באצטדיון "פוקסבורו", והנשיא דיבר רבות על התמיכה לה הוא זוכה מהשחקן. הדבר אף גרר תגובות, חלקן פחות אוהדות, מצד אוהדי ניו אינגלנד, שמצאו עצמם בעבר בין התמיכה בכוכבם האהוב לבין הסלידה מנשיאם השנוי במחלוקת.


What an amazing comeback and win by the Patriots. Tom Brady, Bob Kraft and Coach B are total winners. Wow!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) February 6, 2017
הציוץ של טראמפ בו הוא מברך את ה"פטס" על זכייתם בסופרבול האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי