מיוות'ר: בכל העולם דרשו את הקרב מול מקגרגור, אז חזרתי

פלויד מיוות'ר
פלויד מיוות'ר | Gettyimages

אלוף העולם לשעבר הסביר מדוע הסכים לחזור מפרישה ולהשתתף בקרב ב-26 באוגוסט. האטון ביקר: "לא מבין מדוע אחד שטוען שהוא הגדול בכל הזמנים מסכים לפגוש מישהו שמימיו לא היה בזירת אגרוף"

(גודל טקסט)
חובבי הספורט מחכים בקוצר רוח ל-26 באוגוסט אז ייפגשו בזירה שתוקם ב-Tמובייל ארנה במלון MGM  השוכן בווגאס המתאגרף האגדי פלויד מיוות'ר ולוחם ה-MMA קונור מקגרגור לקרב אגרוף בלתי נשכח.

 

מיוות'ר, שצפוי להרוויח 100 מיליון דולר וינסה להגיע למאזן 0:50 עגול של קרבות בקריירה, הסביר היום (ראשון) את הסיבה בגינה הסכים לחזור מפרישה: "האוהדים ברחבי העולם דרשו לראות את הקרב הזה, אז נתתי להם את מבוקשם".


 

"פרשתי ב-2015, אבל האוהדים רצו לראות אותי חוזר, אז אני חוזר", המשיך האמריקאי והוסיף על הקרב: "מקרגור הוא מתחרה מאוד קשוח, ואני מאוד מאוד שמח וכבר לא יכול לחכות לקרב מולו".

 

אלוף העולם לשעבר ריקי האטון מסרב להתרגש מהקרב המתקרב. "אני לא מצליח להבין למה מתאגרף שמעולם לא הפסיד וטוען שהוא הכי גדול בכל הזמנים מוכן להתחרות מול מישהו שמימיו לא נכנס לזירת אגרוף, לא משנה בעבור איזה סכום שבעולם. זה הולך להיות דבר מבדר, זו המחמאה הכי גדולה שאני יכול להגיד על זה".

 
קונור מקגרגור. אבוד מראש (gettyimages)קונור מקגרגור. אבוד מראש (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי