ויגדורצ'יק לא תאמן את הנבחרת, תמונה למנהלת המקצועית

אירה ויגדורצ'יק
אירה ויגדורצ'יק | צילום: דני מרון

האיגוד החליט על "רפורמה מרחיקת לכת", לפיה המאמנת תשמש מעתה כמנהלת המקצועית לענף ההתעמלות האומנותית. את הנבחרת לטוקיו 2020 ידריכו שתי מאמנות צעירות

(גודל טקסט)

איגוד ההתעמלות התכנס היום (שני) ובסוף היום התקבלה ההחלטה למנות את אירה ויגדורצ'יק למנהלת המקצועית של ענף ההתעמלות האומנותית, כך שהיא לא תשמש יותר כמאמנת הנבחרת.

לפי הסבר האיגוד, "מאחר שהנבחרת הבוגרת אותה מאמנת ויגדורצי'ק לא תצא לאליפות העולם ומכיוון שלא מדובר בשנה אולימפית, הוחלט באיגוד ההתעמלות על רפורמה מרחיקת לכת במסגרתה תמונה מנהלת מקצועית לענף ההתעמלות האמנותית ואת הנבחרת באופן ישיר יאמנו שתי מאמנות צעירות.

"בדרך זו ענף ההתעמלות האמנותית ירוויח את הניסיון הרב של אירה ויגדורצי'ק בשילוב ועבודה משותפת עם דור העתיד של המאמנות בישראל", נכתב בנוסף בהודעת האיגוד.

בכל הנוגע למאמנות הצעירות שעתידות להתמנות, נטען באיגוד ההתעמלות כי אלה שייבחרו יבנו את הנבחרת הבוגרת לטוקיו 2020 מתוך מגמה לייצר הצערה.

"מינויה של אירה למנהלת המקצועית לא אומר שהיא מפוטרת, היא פשוט לא תעסוק באימון ישיר של הצוותים", אמר היו"ר רזי פלד. "אנחנו לוקחים את המודל של הנבחרת הרוסית שיש שם את אירה וינר, שהיא בעצם הדמות הסמכותית והגדולה, זו שיוצרת את הקשרים הבינלאומיים ופחות עוסקת באימון. אנחנו רוצים להצעיר את הצוות שיש לנו ולהוציא ‘קול קורא' ולקוות שנצליח להשיג שתי מאמנות צעירות מהמובילות שיש לנו בארץ שיוכלו לאמן את המתעמלות. לצערי הרב לראשונה מאז 2007 אנחנו לא מופיעים לאליפות עולם וזה קורה במשמרת שלי אבל אנחנו נתקן את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי