קנייזבה: כל כך רציתי להביא מדליה. אנסה שוב בדוחא

קנייזבה-מיננקו. נתתי הכל
קנייזבה-מיננקו | צילום: Gettyimages

קופצת המשולשת שסיימה במקום הרביעי בגמר אליפות העולם בלונדון, מקווה להחלים מפציעותיה בהקדם ולקפוץ רחוק יותר

(גודל טקסט)

מקום רביעי בקפיצה המשולשת באליפות העולם בלונדון, והחמצת מדלייה, גרמו לאכזבה אצל הקופצת הישראלית חנה קנייזבה-מיננקו.

בראיון לתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה סיפרה הקופצת: "נתתי את המקסימום ואני שמחה שייצגתי את ישראל בכבוד בגמר אחרי שנה קשה. יחד עם זאת, אני לא מאושרת מהתוצאה. בגלל פציעות, לא הספקתי לעבוד מספיק כדי להיות על הפודיום בלונדון".

קופצת המוט הושעתה 

הקופצת המצטיינת מספרת שבכלל לא היה ברור שתקפוץ באליפות. "סבלתי מפגיעה בגיד ומפגיעה בשריר. קיבלתי זריקה לפני הקפיצות. לא התאמנתי ארבעה ימים וכאמור היה ספק אם בכלל אתחרה".

מיננקו המשיכה: "הסתכלתי היום שוב בכל הקפיצות שלי וראיתי את כל הטעויות שעשיתי. זאת לא אני. זאת הייתה חנה אחרת. אני צריכה לעבוד שנה שלמה בלי פציעות ואז הכל יהיה אחרת. יהיה בסדר".


קנייזבה-מיננקו. מודה ל"בוס" יענקלה שחר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

התחושה בגמר: "בגמר הרגשתי לא כל כך טוב. לא רצתי מספיק מהר כי היה לי קצת פחד ממצב הרגל. נהניתי מהתמיכה הרבה מהקהל. קיבלתי המון הודעות לפני הקפיצה. ידעתי שרבים במדינה מחכים לקפיצות שלי וצופים בהן ונורא רציתי להביא מדליה. נתתי את המקסימום ואני מקווה שהמקום הרביעי לא היה בגדר אכזבה לכולם".

ועל החמצת המדליה: "התוצאה בקפיצות זה עניין של מזל. עניין של יום טוב או פחות טוב. אני חושבת שהניסיון שצברתי נותן לי הרבה. עכשיו אני הולכת לאימון כשהמטרה הקרובה שלי היא הדיימונד ליג בבירמינגהאם ואולי אחר כך גם בציריך. מיד אחר כך אתחיל לחשוב על אליפות העולם בדוחא. אולי שם אעשה משהו טוב".

והמטרה? "אני רוצה להצליח כבר בעתיד הקרוב ולעשות תוצאה טובה יותר ממה שעשיתי בלונדון. כששבתי ארצה, התרגשתי כשקיבלתי כל כך הרבה תמיכה מהמועדון שלי, מכבי חיפה ומיענקלה שחר שבירך אותי ושלח לי פרחים. זה פשוט מרגש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי