איגוד האתלטיקה יחתום על שיתוף פעולה עם גרמניה

גל לב רן, עמי ברן
גל לב רן, עמי ברן | באדיבות איגוד האתלטיקה

בכירי ההתאחדות הגרמנית יגיעו ארצה בתחילת החודש הבא במטרה לגבש תכנית עבודה רב שנתית ולהשלים את העסקה סופית

(גודל טקסט)

 איגוד האתלטיקה הישראלי הודיע הבוקר (ראשון) על שיתוף פעולה ייחודי עם המקבילה הגרמנית, כאשר חוזה בין הצדדים צפוי להיחתם בעוד כשבועיים, אז יגיעו בכירי התאחדות האתלטיקה הגרמנית לישראל כדי לגבש תכנית עבודה רב שנתית ולחתום על הסכם שיתוף פעולה.

ב-8 בנובמבר יגיעו ארצה אותם בכירים מההתאחדות הגרמנית, ביניהם נשיא ההתאחדות הגרמנית קלמנס פרוקופ, סגניתו דגמר פרייטאג ויו"ר ועדת הספורט בפרלמנט הגרמני פרנק לברט.

התכנית לקידום שיתוף הפעולה בין האתלטיקה הישראלית לגרמנית הנה פרי מהלך של ראשי איגוד האתלטיקה בישראל בראשותו של יו"ר האיגוד מר עמי ברן, מנכ"ל האיגוד מר גל לב רן ומנהל המחלקה הבין-לאומית באיגוד האתלטיקה מר ז'ק כהן.

התכנית רקמה עור וגידים במהלך הקונגרס האירופי שהתקיים החודש בליטא, בו הוחלט כי המשלחת הגרמנית תגיע ארצה, תגבש יחד עם איגוד האתלטיקה הישראלי תוכנית עבודה רב-שנתית לקידום האתלטיקה בישראל אשר תוצא לפועל מטווח הזמן המיידי. ההסכם שצפוי להיחתם עם ראשי האתלטיקה הגרמנית הנו אחד מתוך מספר הסכמי שת"פ שמתוכננים בין האיגוד הישראלי להתאחדויות שונות ברחבי אירופה שכבר הביעו נכונותם לחתימה על הסכמי שת"פ, כמו זה שנחתם בתחילת החודש עם בלארוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי