יואב כהן ומאור בן הרוש הוכתרו לאלופי העולם לנוער

יואב כהן
יואב כהן | אתר רשמי

הגולש והשייט שבו מהתחרות בסין מטעם ISAF עם מדליות הזהב, צמד השייטים עידו ביליק ונועם חומרי סיימו במקום השלישי ועם מדליית ארד

(גודל טקסט)

 הישג אדיר לשייט הישראלי. הגולש יואב כהן ושייט הלייזר מאור בן הרוש הוכתרו הבוקר (שישי) לאלופי העולם לנוער מטעם ISAF, במסגרת תחרות השייט היוקרתית שנערכה בסנייה, סין.

כהן, שהוביל לאורך כל התחרות בדגם הגלשנים האולימפי ה-RSX, סיים הבוקר את השיוט ה-13 והאחרון במקום החמישי ודורג במקום הראשון בכללי עם 26 נקודות שליליות, כשהוא מקדים בנקודה אולש מסין.

אלוף עולם לנוער נוסף לישראל הוא מאור בן הרוש, שזכה בתואר בדגם מפרשית הלייזר רדיאל. בן הרוש פתח חלש את התחרות, אבל יכולת מעולה שהציג בהמשך אפשרה לו לסגור את הפער ובשיוט האחרון לעלות למקום הראשון ולזכות במדליית הזהב. בן הרוש סיים את השיוט התשיעי והאחרון של התחרות במקום הרביעי שהבטיח לו את המדליה המוזהבת ואת התואר העולמי, אך קדמה לכך דרמה לא קטנה. הוא החל את השיוט האחרון מהמקום השני בדירוג כללי, פתח בינוני ובהמשך ספג עונש מפתיע מהשופטים. בן הרוש השלים מיד את הקפת העונש וחזר למסלול עד שחצה את קו הסיום ראשון והבטיח את הזכייה בתואר העולמי.


בן הרוש. אלוף עולם בלייזר רדיאל (אתר רשמי)

עוד היום, צמד השייטים עידו ביליק ונועם חומרי, המתמודדים במפרשיות 420, זכו במדליית ארד באליפות העולם לנוער מטעם ISAF, אחרי שסיימו את השיוט התשיעי והאחרון במקום התשיעי וצברו 46 נקודות שליליות. צוות הבנות, לינוי קורן ויעל שטיגמן, גם הן במפרשיות 420, היו קרובות לזכייה במדליית ארד, אך סיימו במקום הרביעי הכללי במרחק נקודה מהמקום השלישי. הגולשת ירדן איסק סיימה גם כן במקום הרביעי ושי קקון סיימה במקום ה-11 בלייזר רדיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי