מדליית זהב ושיא עולם ללינוי אשרם בגביע העולם במינסק

לינוי אשרם
לינוי אשרם | Gettyimages

הישג אדיר למתעמלת בת ה-19, שהשיגה 77.800 בציון הכולל והקדימה את הרוסייה אלכסנדרה סלדטובה. קודם לכן קבעה 20.65 נקודות בתרגיל האלות, הציון הגבוה ביותר שניתן מאז שונתה החוקה לפני כשנתיים

(גודל טקסט)

לינוי אשרם זכתה היום (שבת) במדליית זהב בקרב רב במסגרת גביע העולם במינסק.המתעלמת הישראלית סיימה את היום השני של התחרות עם ציון של 77.800 ובכך הקדימה את הרוסייה אלכסנדרה סלדטובה וסיימה במקום הראשון.

מוקדם יותר הבוקר רשמה אשרם את אחד ההישגים המרשימים ביותר בקריירה שלה, כשהשיגה את הציון הגבוה ביותר שניתן אי פעם בתרגיל האלות. המתעמלת בת ה-19 רשמה 20.65 נקודות ומחקה את תוצאתה של המתעמלת הרוסית דינה אברינה שהשיגה 20.50 באליפות אירופה בספרד לפני כחצי שנה. זהו הציון הגבוה ביותר שניתן מאז שונתה החוקה לפני כשנתיים.

בתרגיל הסרט צברה אשרם רק 17.1 נקודות, לאחר שהפילה את הסרט במהלך התרגיל, בתרגיל הכדור השיגה אתמול 19.55 נקודות ובחישוק צברה 20.50 נקודות.

אשרם העלתה לאחרונה את דרגת הקושי בתרגיליה וכבר מבססת את מעמדה כאחת המתעמלות הטובות בעולם – רק באוגוסט בשנה שעברה זכתה בשתי מדליות ארד באליפות העולם באיטליה ובאפריל האחרון שוב הגיעה לפזארו וזכתה בארד בקרב-רב ובזהב בתרגיל האלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי