דיווח: האם רונדה ראוזי בדרך לזירת WWE?

שאיינה בסזלר מול מתאבקות WWE
שאיינה בסזלר מול מתאבקות WWE | מסך

לוחמת ה-UFC תמכה בחברתה שאיינה בסזלר שהתאבקה בטורניר נשים, ולאחר הקרב נוצר עימות בינה וחברותיה לחלוצות היאבקות הנשים בארגון. צפו בתקרית

(גודל טקסט)
 האם אנחנו בדרך לעימות ישיר בין WWE ל-UFC? לפי פרסומים היום (ראשון) בארצות הברית כנראה שכן. ביום שישי ה-14 ביולי צולם היום השני של טורניר הנשים החדש של ליגת ההיאבקות הפופולרית, כשאחת המשתתפות בטורניר היא שאיינה בסזלר, לוחמת UFC לשעבר.


בסזלר לחמה בארגון ה-MMA הגדול בעולם בין השנים 2013-2015 בקטגוריית משקל תרנגול, כשפרצה לתודעה כחלק מקבוצת רונדה ראוזי בתכנית The Ultimate Fighter. ללוחמת בת ה-36 יש מאזן של 15 ניצחונות לעומת 10 הפסדים, וב-2016 עשתה הסבה להיאבקות מקצוענית. בסזלר בעיקר זכורה כחלק מקבוצת חלוצות הנשים ב-UFC יחד עם רונדה ראוזי, ג'סאמין דיוק ומרינה שאפייר (שנשואה למתאבק רודריק סטרונג) וידועות בכינוי: The 4 Horsewomen of UFC.




במקביל, גם ב-WWE התאגדו ארבע מתאבקות ליצור מהפכת נשים בארגון ההיאבקות. שארלוט פלייר, סאשה בנקס, בקי לינץ' וביילי, שמו את היאבקות הנשים על המפה ב-WWE וגם נחשבות לחלוצות בענף וידועות בכינוי The 4 horsewomen of wrestling.


כאמור, בסזלר נטלה חלק בטורניר בהשתתפות 32 מתאבקות, ובקהל נכחו פלייר, לינץ' וביילי מצד אחד, ובצד השני ראוזי, שאפייר ודיוק. לאחר הקרב בסזלר ירדה מהזירה והתגרתה בחלוצות ה-WWE. בעקבות כך, נוצר עימות מילולי בין שתי קבוצות הנשים, שעשוי להוביל ליריבות מתמשכת ואף לקרב בין שתי הקבוצות.


Summerslam or Wrestlemania or ANYWHERE. #4HorseWomenvs4HorseWomenpic.twitter.com/7q9LL7P9jc

— mik (@MikaylaMortimer) 15 ביולי 2017


כזכור, שמה של רונדה ראוזי נקשר לא מעט בעבר ב-WWE. אלופת UFC לשעבר במחלקת משקל תרנגול, הביעה את חיבתה ל-WWE בעבר, ואף נטלה חלק בסגמנט עם דה רוק, טריפל אייץ' וסטפני מקמהון ברסלמניה 31.


גם ה-WWE הביעו את הערכתם ללוחמת הפופולרית, כשסטפני מקמהון טענה שאחת המטרות שהמרכזיות שלה היא להנחית את ראוזי בזירת WWE. כעת נראה שהרגע הזה קרוב מתמיד.


 

@qosbaszler was such a pleasure to watch last night ♠️ #4horsewomen #maeyoungclassic #wwe

A post shared by rondarousey (@rondarousey) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי