להט: עבורי זה שיא הקריירה להיות בקרב המרכזי בבלאטור

נועד להט, ג'רמיה לביאנו
נועד להט, ג'רמיה לביאנו | אודי ציטיאט

לוחם ה-MMA הישראלי נרגש לקראת הקרב מחר (17:30) בהיכל מנורה מול ג'רמיה לביאנו: "ניפגש בזירה ואני ארים את היד כמנצח". מארגן התחרות: "נשוב לישראל גם בשנה הבאה"

(גודל טקסט)
אירוע ה-MMA "בלאטור 188" ייצא מחר (חמישי, 17:30) לדרך בהיכל ביד אליהו, והיום נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית והשקילות לקראת ערב קרבות עמוס במיוחד, שישודר ל-149 מדינות ברחבי העולם. 21 לוחמים ישראלים יכנסו לכלוב וינסו להראות את יכולתם, ובמוקד יהיו נועד להט וחיים גוזלי שילחמו בקרבות המרכזיים של האירוע.


מול המיקרופונים התייצבו סגן נשיא "ספייק TV" ׁ(אחד מנציגי בלאטור) ג'ון סלוסר, אגדות ה-MMA רויס ורנזו גרייסי, נועד להט וחיים גוזלי. מהצד השני של השולחן ישבו יריבו של להט – ג'רמיה לביאנו, ויריבו של גוזלי – ארסן פייטוביץ'.




סלוסר פתח את מסיבת העיתונאים בהצהרה: "אנחנו נמצאים בישראל כבר שבוע, ומחר יהיה רגע השיא שלנו לאחר שבוע ארוך ומטורף. בשנה שעברה הקהל היה מדהים וזו הסיבה שבגלל חזרנו, אני מאוד מצפה לאירוע מחר. אני שמח להודיע שכמעט כל הכרטיסים נגמרו, והאירוע מחר צפוי להיות מלא עד אפס מקום. בנוסף, אני מכריז כבר עכשיו שאנחנו נשוב לישראל גם בשנה הבאה, עם אירוע נוסף שיתקיים בנובמבר 2018".


רויס גרייסי אמר: "אני שמח לחזור לישראל אחרי האירוע המדהים בשנה שעברה. זו הזדמנות נהדרת עבור הלוחמים הצעירים בישראל לבחון את יכולתם, ולדעת איך משתלבים בענף. זה שלהט וגוזלי נמצאים בקרב המרכזי צריכה להיות השראה גדולה עבורם, כי זו השראה גדולה עבורנו. הענף לא יתפתח בישראל תוך לילה, זה ייקח זמן. הלוחמים הישראלים עדיין לומדים והם צריכים להיעזר בנועד וחיים אם הם רוצים להגיע יום אחד לקרב המרכזי. יש הרבה כישרונות, אבל בלי משמעות ואימונים אי אפשר להגיע לטופ".



משתתפי הבלאטור. האירוע ישודר ל-149 מדינות (אודי ציטיאט)


רנזו גרייסי דיבר גם הוא: "ברגע שחיים אמר לי לבוא, ידעתי שיהיה אירוע גדול ולא חשבתי פעמיים. זו הפעם השלישית שלי בישראל, וזו תמיד חוויה נהדרת להסתובב בארץ. אני רואה לחימה בכל ישראלי שפגשתי. אני חושב ש-MMA יכול לפתור את הבעיה בעזה (אמר בצחוק). אני כבר עכשיו שומר את התאריך לשנה הבאה. זה כבוד גדול להיות פה בישראל לקראת האירוע".


נועד להט התייחס לקרב המרכזי: "מבחינתי הייתי שנה שעברה הקרב המרכזי, וכמובן שהשנה אני הקרב המרכזי. זה רק נהיה רשמי כי 'פיטבול' נפצע. עבורי זה שיא הקריירה להיות הקרב המרכזי ב'בלאטור' בישראל".



לביאנו, פייטוביץ', גוזלי ולהט. 21 לוחמים ישראלים ישתתפו (אודי ציטיאט)


יריבו של להט, לביאנו, ענה: "אני לא מצפה שיחבבו אותי כאן בישראל, אני עדיים 'האויב'. אני בא כדי לתת את הקרב הכי טוב שאני יכול לתת, ואני בטוח שאני ונועד נספק לקהל חוויה שהם לא ישכחו".


גוזלי
סיפר על האירוע: "זה כבוד גדול עבורי להיות במיין קארד. החבר'ה הצעירים יכולים ליהנות מזה שהם לא צריכים לעבור בארגונים קטנים כדי להגיע לבמה הגדולה, כמו בעבר. אמנם 'פיטבול' נפצע וזה חבל, אבל בכל מקרה הישראלים היו צריכים לקבל את הבמה. הלוחמים שלנו עוד יצטרכו להשתפר כדי להגיע למצב שהם נלחמים בטלוויזיה. עם הקהל הביתי אני לא יכול להפסיד. גם שנלחמתי במדיסון סקוור גרדן לא התרגשתי כמו לפני הקרב מחר".



ג'רמיה לביאנו. "לא מצפה שיחבבו אותי כאן בישראל" (אודי ציטיאט)


יריבו של גוזלי, פייטוביץ', סיפר: "זו הפעם הראשונה שאני נלחם במדינה אחרת. אני שמח על ההזדמנות להילחם מול לוחם מאוד מנוסה, ואני בטוח שיהיה קרב אדיר".


סגן נשיא "ספייק TV", סלוסר, סיכם: "אנחנו כאן כדי להשקיע בישראל. 21 לוחמים ישראלים יקבלו במה מ'בלאטור' כדי להראות את היכולות שלהם. אנו נרגשים לתת את הבמה הזו. אנחנו כאן להישאר ולהשקיע בענף ה-MMA בישראל".



קארד מרכזי
נועד להט vs ג'רמיה לביאנו


חיים גוזלי vs ארסן פייטוביץ'


ג'ון סאלטר VS ג'ייסון רדקליף


דניס קיילהולץ vs ג'סיקה מידלטון



נועד להט עם חיים גוזלי. שניהם בקארד המרכזי (אודי ציטיאט)


אנדר-קארד בינלאומי
אלמוג שי vs לואיס רצ'ה (ברזיל)


שמעון גוש vs פרנססיקו סילבה (ברזיל)


אולגה רובין vs ג'ואנה פיליפה (פורטוגל)


אורון כחלון vs ג'וליאן מאלוקו (אלבניה)


אנדר-קארד ישראלי
אלכס ניקולין vs רמי אבואב


אלכס טרופינוב VS דויד אביסרור


נתנאל פריסי vs אור אליוב


אדם קרש vs רומן "פנדה" קושניר


משה בן שימול vs איבן סולומטוב


רז ברינג vs נדים קבלאן


מתן לוי vs אריק סינוב


אסף בטאן vs מור אטיאס


We're ready for our next @MonsterEnergy#BellatorMMA Fight Series this weekend out at @NASCAR's @HomesteadMiami! #FordChampWkndpic.twitter.com/2i26h5vUSG

— Bellator MMA (@BellatorMMA) November 14, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי