מארי לא התקשה להעפיל לרבע הגמר, האלפ דורסת

אנדי מארי
אנדי מארי | Gettyimages

המדורג ראשון בעולם גבר 3:6, 4:6, 4:6 על קארן חצ'אנוב, הרומנייה הביסה 1:6, 1:6 בדרך לשמונה האחרונות ועדיין לא הפסידה מערכה ברולאן גארוס

(גודל טקסט)
 משחקי הרולאן גארוס בצרפת נמשכים, והיום (שני) נקבעו כל משחקי רבע הגמר לגברים ולנשים. בסבב הגברים, הראשון לשחק היום ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר היה אנדי מארי, המדורג ראשון בעולם שגבר 0:3 (3:6, 4:6, 4:6) על קארן חצ'אנוב הרוסי (53).


בשלב הבא הבריטי יפגוש את קיי נישיקורי, שהתגבר על פרננדו ורדסקו, ואחרי שחטף 6:0 בסט הראשון ענה עם 4:6, 4:6, 0:6. סטאן ואורינקה גבר על גאל מונפיס ויפגוש את מארין צ'יליץ'.

במשחק הראשון של היום בנשים, הביסה סימונה האלפ 1:6, 1:6 תוך שעה בלבד את הספרדייה קרלה סוארס נבארו (21) ונראה שהיא הפייבוריטית לזכות.



האלפ. הגראנד-סלאם הראשון שלה יהיה בפאריס? (AFP)


הרומנייה בת ה-25, המדורגת רביעית, הגיעה בשיאה לגמר התחרות ב-2014, אולם לא השיגה מעבר לכך ולמעשה מעולם לא זכתה בגראנד סלאם. לאור העובדה כי היא טרם איבדה מערכה בתחרות קשה שלא לסמן אותה כמי שהציפיות ממנה ללכת עד הסוף. ברבע הגמר האלפ תתמודד מול המדורגת חמישית אלינה סביטולינה, שגברה על פטרה מארטיץ' הקרואטית 6:4, 3:6, 5:7.


בטורניר הנוער, ישי עוליאל עלה לסיבוב השני עם 6:7 1:6 על טיבו קולסון. בסיבוב הבא ישחק נגד טיאגו וויילד הברזילאי, שמגיע אחרי עונת חימר טובה. בטורניר הזוגות הודח עוליאל עם בן זוגו הקנדי סיגווין, אחרי 7:6, 6:4 לצמד דרום אמריקאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי