שבוע לפני ווימבלדון, פדרר דרס 1:6, 3:6 את זברב בגמר האלה

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | AFP

המדורג חמישי לא השאיר סיכוי לגרמני הצעיר והתעלל בו במהלך 53 דקות בדרך לניצחון תשיעי בטורניר הבית שלו. פטרה קביטובה זכתה בטורניר לראשונה מאז שנדקרה בביתה, לופס הפתיע את צ'יליץ' בבירמינגהאם

(גודל טקסט)

שבוע לפני פתיחת טורניר ווימבלדון, הוכיח רוג'ר פדרר שהוא מוכן ומזומן להסתער על תואר ראשון באול אינגלנד קלאב מאז 2012 אחרי שדרס את אלכסנדר זברב בגמר טורניר האלה 1:6, 3:6.

הפנומן השווייצרי עלה למשטח הדשא הגרמני כמו מלוע של תותח וסגר את המערכה הראשונה תוך 23 דקות בלבד. בפתיחת הסט השני התעורר מעט הכוכב המקומי, אך כמה מכות אומנותיות הביאו לו גם כאן ניצחון מהיר וזכיה תשיעית בקריירה בטורניר שנחשב כביתי שלו.

כעת יתייצב המדורג חמישי בפני האתגר הגדול שלו העונה, ואחרי שנח בעונת החימר זכיה בווימבלדון תציב אותו על 19 זכיות בגראנד סלאמס. פדרר שלט במשחק והניצחון הגיע אחרי 53 דקות, אחד הגמרים הקצרים של העונה.

אלכסנדר זברב. נתקל במשוכה גבוהה מדי
אלכסנדר זברב. נתקל במשוכה גבוהה מדי (AFP)

זברב הצעיר ניסה, אך לא יכל ל-93% הצלחה של הקרחון על ההגשה הראשונה, ובכך נקם בו פדרר על ההפסד בחצי גמר אשתקד. הגרמני ירצה להוכיח בווימבלדון שיכולתו הטובה העונה אינה מקרית ושגם על הדשא הוא מסוגל לזכות בתארים.

בטורניר בירמינגהאם לנשים, זכתה הצ'כית פטרה קביטובה שגברה באנגליה 6:4, 3:6, 2:6 תוך שעה ו-49 דקות על אשלי בארטי האוסטרלית (77 בעולם). המדהים הוא שזוהי הזכייה הראשונה בטורניר של קביטובה (16 בעולם) מאז שנדקרה בביתה בדצמבר האחרון במהלך ניסיון שוד. הקאמבק שלה מרשים עד מאוד וקשה שלא לסמן אותה כמועמדת חזקה להיאבק על הזכייה בווימבלדון. 

בטורניר הגברים בבירמינגהאם זכה הספרדי פליסיאנו לופס (32) בעולם, שהפתיע את מרין צ'יליץ' (7) לאחר שמחק פיגור מהמערכה הראשונה והפך ל-6:4, 6:7, 6:7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי