דודי סלע הוגרל מול מרסל גרנויירס בסיבוב הראשון בווימבלדון

דודי סלע
דודי סלע | Gettyimages

הישראלי זכה להגרלה סבירה בפתיחת הגראנד סלאם השלישי של העונה. גם פדרר, מארי, ג'וקוביץ' ונדאל

(גודל טקסט)

הגרלת טורניר ווימבלדון התקיימה היום (שישי) כשהנציג הישראלי דודי סלע קיבל שחזור של הגרלת אליפות אוסטרליה האחרונה, ויפתח מול מרסל גרנויירס הספרדי המדורג 110 בעולם.

סלע נחשב לשחקן דשא טוב, אבל לא צלח את הסיבוב הראשון באול אינגלנד קלאב כבר חמש שנים והוא יקווה הפעם לעשות את הצעד. בסיבוב השני עשוי סלע לפגוש את ג'ון איסנר, ואם ירחיק עד שמינית הגמר יתקל ככל הנראה בפדרר.

האלוף המכהן אנדי מארי שמגיע בכושר לקוי אחרי שנפצע קלות השבוע כשנטל חלק בטורניר ראווה יתמודד בסיבוב הראשון מול עולה מהמוקדמות שעדיין לא נקבע. הפייבוריט לזכיה רוג'ר פדרר יפתח מול אלכסנדר דולגופולוב (84 בעולם), רפאל נדאל את את ג'ון מילמן (111 בעולם), ונובאק ג'וקוביץ' את מרטין קליזאן (44).

פדרר בווימבלדון. מסתער לעבר תואר נוסף
פדרר בווימבלדון. מסתער לעבר תואר נוסף

עוד נקבע שפדרר ונדאל לא יוכלו להיפגש עד לגמר, כמו שקרה באליפות אוסטרליה. הקרחון יוכל לפגוש את ג'וקוביץ' בחצי, בעוד שנדאל עשוי להתמודד מול מארי והקהל המקומי.

טורניר הנשים יחסר את האלופה המכהנת סרינה וויליאמס, שנמצאת בהריון מתקדם, והוא מחכה לזוכה חדשה. אלופת הרולאן גארוס ילנה אוסטאפנקו תפתח מול אלכסנדרה סאסנוביץ' הבלארוסית, ואנג'ליק קרבר מול עולה מהמוקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי