דודי סלע פרש במהלך המשחק מול דימטרוב והודח

דודי סלע
דודי סלע | AFP

הטניסאי הישראלי סיים את דרכו בווימבלדון אחרי שהפסיד 6:1 6:1 בשתי המערכות הראשונות ולא עלה לשלישית בגלל פציעה במפשעה

(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים, דודי סלע סיים את דרכו בטורניר ווימבלדון בעקבות פציעה במפשעה מול גריגור דימיטרוב המדורג 11 בעולם.



המחבט הבכיר של ישראל המדורג 90 בעולם עלה לשחק בסיבוב השלישי מול הבולגרי, שהפגין עליונות וניצח 1:6, 1:6 מול סלע שהפציעה ניכרה אצלו כבר מתחילת המשחק. למרות שקיבל פסק זמן רפואי בין שתי המערכות בו קיבל טיפול במשך עשר דקות, נאלץ לפרוש מהטורניר.
 




בסיבוב השני גבר סלע על המדורג 21 בעולם ג'ון איסנר. הישג השיג של הישראלי בווימבלדון הוא העפלה לשמינית הגמר בקיץ 2009. לעומת זאת דימיטרוב הגיע ב-2014 עד חצי הגמר ולאור העובדה כי עדיין לא איבד מערכה השנה על הדשא בממלכה, הוא נמצא בדרך הנכונה כדי להשוות את ההישג לכל הפחות.



סלע עם דימיטרוב. נאלץ לפרוש בעקבות פציעה (AFP)


מהלך משחק
דודי סלע היה הראשון להגיש והמשחקון הראשון הסתיים עבורו בצורה חלקה למדי, מבלי שהוא איבד אפילו נקודה. הבולגרי דאג לצנן את ההתלהבות וניצח את המשחקון השני די בקלילות כדי לאזן ומיד לאחר מכן השיג שתי אפשרויות שבירה, כאשר את השנייה הוא אכן ניצל ועלה ל-1:2. דימיטרוב המשיך במומנטום והראה עליונות מוחלטת בדרך לניצחון מוחץ 1:6 במערכה עם שתי נקודות שבירה רצופות. הישראלי שנפגע במפשעה ביקש פסק זמן רפואי וקיבל טיפול דקות ארוכות.


סלע עלה למערכה השנייה והפגין יכולת טובה יותר, אך זה לא מנע מיריבו לעלות ל-0:3 מהיר. הישראלי הצליח לצמק ל-3:1, אך למרות שהמשחקונים היו צמודים יותר דימיטרוב ניצח בסופו של דבר גם במערכה השנייה 1:6. סלע, שהפציעה הכריעה אותו, נאלץ לפרוש ולסיים את דרכו בטורניר.



דימיטרוב. דילג לשלב הבא (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי