"מפוקפק בעיניי לשים מורשעת בסמים במגרש המרכזי"

מריה שראפובה
מריה שראפובה | צילום: AFP

ווזניאקי האשימה בהדחה שלה מאליפות ארה"ב את שראפובה. רובלב הדיח את דימיטרוב, דולגופלוב התפרץ במסיבת העיתונאים ועל המגרש הדהים את ברדיך ועלה לסיבוב השלישי

(גודל טקסט)
עוד לפני שנפתחה אליפות ארצות הברית בטניס היה ברור שהטניסאיות הבכירות לא מאושרות מהכרטיס הפתוח שקיבלה מריה שראפובה מהמארגנים במקום לנסות ולעלות דרך המוקדמות. אבל מתקפה פומבית ונוקבת כפי שחטפה מקרוליין ווזניאקי עוד לא קיבלנו.


הדנית (5 בעולם), שהגיעה פעמיים לגמר בניו יורק (2009 ו-2014), זעמה אחרי שהודחה כבר בסיבוב השני כשהפסידה 6:2, 6:7 (5), 6:1 לקטיה מקארובה. "זה לא ייתכן שמשבצים שחקנית בכירה כמוני במגרש צדדי ובשעת משחק מאוד מאוחרת בעוד שראפובה משובצת רק במגרש המרכזי", אמרה ווזניאקי, "אני חזרתי מפציעה קשה ועשיתי את כל הדרך בחזרה למעלה בעוד היא קיבלה השעייה על שימוש בסמים אסורים. לשים דמות כזאת על מגרש מרכזי זה דבר מאוד מפוקפק בעיניי".


סערה נוספת בגראנד סלאם סיפק אלכסנדר דולגופולוב שהשתולל במסיבת העיתונאים שלו אחרי שניצח בסיבוב הראשון 6:3, 3:6, 2:6, 6:1, 3:6 את יאן לנארד שטרוף הגרמני. האוקראיני המדורג 64 בעולם עלה לכותרות בשבוע שעבר לאחר שנחשד בהטיית משחק בהפסד שלו לטיאגו מונטרו הספרדי (114) פתח במתקפה חזיתית על התקשורת.



ווזניאקי. "אני עשיתי את כל הדרך למעלה בכוחות עצמי, בלי עזרה" (AFP)


"אני לא שם ז** עליכם ועל השטויות שאתם כותבים", אמר דולגופולוב, "נתתי לוועדת האתיקה את כל החומר הדרוש ומבחינתי הנושא סגור. הבעיה אתכם שאתם כותבים על מכירות מבלי שיש לכם הוכחות. מה זאת אשמתי שאיזה שיכור אחד שם מיליון דולר על זה שאפסיד. פשוט היה לי משחק לא טוב נגד מונטרו, זה קורה".


מאוחר יותר תרגם האוקראיני את הזעם לתצוגת שיא כשהדהים בסיבוב השני את תומאש ברדיך 6:3, 1:6, 6:7(5), 2:6 ועלה לסיבוב השני.


הפתעה גדולה נרשמה בטורניר הגברים כשהמדורג 52 בעולם הרוסי אנדריי רובלב בן ה-19, ניצח את המדורג שביעי גרגור דימיטרוב בשלוש מערכות, 5:7, 6:7, 3:6. ג'ון מילמן האוסטרלי, ניצח 1:6, 6:7, 1:6 את מאלק ג'זירי מתוניס. דמיר דזומור הבוסני ניצח את סדריק מרסל סטבה הגרמני 6:4, 4:6, 0:6, 1:6.


אלופת הרולאן גארוס, ילנה אוסטפנקו, עלתה לסיבוב השלישי באליפות ארה"ב הפתוחה, לאחר שגברה 4:6, 4:6 על הרומנייה סורנה קריסטאה. אוסטפנקו תשחק בסיבוב הבא מול הרוסיה דריה קסטקינה, שגברה 3:6, 5:7 על האמריקנית קריסטינה מקהיל. המדורגת ראשונה בעולם, קרולינה פלישקובה, ניצחה את ניקול גיבס, האמריקנית 6:2, 3:6 ו-4:6 בדרך לסיבוב השלישי. המדורגת רביעית בטורניר, אלינה סביטולינה, ניצחה  בשתי מערכות את יבגניה רודינה הרוסיה – 4:6, 4:6.


נעמי אוסקה היפנית ניצחה את דניס אלרטובה הצ'כית, 3:6, 6:4, 5:7. בשלב הבא אוסקה תשחק מול קאיה קנאפי האסטונית שגברה על יאנינה וויקמאייר הבלגית 4:6,2:6. ג'ניפר בריידי האמריקנית ניצחה את ברבורה שטריקובה הצ'כית 1:6, 1:6.

 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי