צפו: צ'יליץ' הודח, פדרר התגבר על זברב והעפיל לחצי הגמר בלונדון

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | צילום : GettyImages

הקרואטי רשם הפסד שני בטורניר סוף השנה, הפעם 5:7, 6:2, 6:7 (4) למדורג תשיעי ונזרק מהטורניר. השווייצרי התגבר על הגרמני העיקש בדרך לפיינל-פור של התחרות

(גודל טקסט)
טורניר סוף השנה נכנס היום (שלישי) אל יומו השלישי עם המחזור השני ב-"בית בוריס בקר". בצל פרישתו של רפאל נדאל אמש, עוד טניסאי סיים דרכו בתחרות. מארין צ'יליץ' הפסיד  5:7, 6:2, 6:7 (4) לג'ק סוק, וסיים את דרכו בלונדון.


הקרואטי הגיע למשחק אחרי ההפסד בסיבוב הפתיחה לזברב וידע שעוד אחד יסבך אותו עמוקות. המערכה הראשונה הייתה שלו אך במערכה השניה התעורר אלוף פאריס ודרס בדרך לסט מכריע. גם כאן החמיץ המדורג חמישי הזדמנות כשכבר היה קרוב לניצחון במצב של 4:5, אך נגרר לשובר שוויון, איבד יתרון 2:4 והפסיד לבסוף.



במשחק השני של הערב גבר רוג'ר פדרר על אלכסנדר זברב והעפיל לחצי הגמר. הניצחון גם קבע שמארין צ'יליץ' הודח באופן סופי והוא יפגוש ביום חמישי את השווייצרי במשחק לפרוטוקול. זברב יתמודד מול סוק על הכרטיס השני לפיינל-פור.



צ'יליץ'
צ'יליץ' ב-O2 ארנה. הודח (AFP)


הגרמני העיקש לא נשבר אחרי הפסד בשובר שוויון במערכה הראשונה, והדהים את פדרר עם שבירה במערכה בשניה בדרך לניצחון. הקהל ציפה לסט שלישי צמוד אך מהר מאוד שבר הפנומן פעמיים בדרך ל-1:4, ומשם הדרך לניצחון הייתה קלילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי