בשבת: דויד גופן יפגוש את פדרר בחצי גמר לונדון

גופין
גופין | Gettyimages

הבלגי הפתיע ברבע גמר הטורניר את דומיניק תים האוסטרי שמדורג רביעי, 4:6, 1:6, והעפיל לשלב ארבעת האחרונים. דימיטרוב הביס במשחק המאוחר את קרניו בוסטה. צפו בתקצירים

(גודל טקסט)

דויד גופן עלה הערב (שישי) לחצי גמר טורניר הטניס בלונדון. הבלגי המדורג שמיני, גבר על דומיניק טים מאוסטריה, המדורג רביעי, 4:6, 1:6.  

תים פתח טוב את המערכה הראשונה, השיג שבירה מוקדמת ועלה ליתרון 0:3. גופן לא ויתר, השיג שתי שבירות וניצח את המערכה 4:6 בתוך 32 דקות. במערכה השנייה זה כבר היה סיפור אחר כשגופן איבד רק משחקון אחד וטייל כל הדרך אל הניצחון שהעלה אותו כאמור לחצי גמר הטורניר היוקרתי. 

גופן אמר לאחר ניצחונו על תים: "שיחקתי נגד חבר קרוב על מקום בחצי הגמר וזה לא קל בשבילי. תמיד קשה לשחק נגד חבר. יחד עם זאת, ידעתי שאני צריך להיות רגוע ולשמור על ריכוז. אני שמח שבסופו של דבר הצלחתי לנצח". בחצי הגמר בשבת יפגוש גופן את רוג'ר פדרר. בחצי הגמר השני, יתמודדו ג'ק סוק וגריגור דימיטרוב.

במשחק מאוחר יותר, שנערך לפרוטוקול בלבד, ניצח גריגור דימיטרוב את פאבלו קארניו בוסטה 1:6, 1:6. בוסטה נקרא לטורניר בעקבות פרישתו של רפאל נדאל אחרי המשחק הראשון בטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי