ג'וקוביץ' בספק לאליפות אוסטרליה, סרינה שבה למגרשים אחרי כשנה

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | טוויטר

הסרבי ויתר גם על טורניר הראווה באבו דאבי בשל כאבים, האמריקאית בת ה-36 הפסידה לאוסטפנקו באבו דאבי פחות מארבעה חודשים לאחר שילדה את בתה. פדרר ניצח בגביע הופמן

(גודל טקסט)

סרינה וויליאמס שבה היום (שבת) למגרשים, פחות מארבעה חודשים לאחר שילדה את בתה הבכורה. האמריקאית בת ה-36 הפסידה 6:2, 3:6, 10:5 למדורגת 7 בעולם, ילנה אוסטפנקו הלטבית, במסגרת טורניר ראווה שהתקיים באבו דאבי.

וויליאמס, שזכתה עד כה בקריירה ב-23 תארי גראנד סלאם, שיחקה לראשונה מאז לקחה את התואר באליפות אוסטרליה הפתוחה בתחילת 2017 בעודה בשלבים הראשונים של ההריון. היא ילדה את בתה אלכסיס אוהניאן בחודש ספטמבר.

"להיות אמא זה פנומנלי. קצת דאגתי לאלכסיס במהלך המשחק אבל הכל היה ממש בסדר", אמרה וויליאמס, שמתכננת להגן על תארה במלבורן. "זו הרגשה טובה לחזור למגרש. המשחק הראשון אחרי הפסקה הוא תמיד קשה במיוחד, בטח אחרי לידת תינוק. אבל זה היה נהדר ואני שמחה שיכולתי להיות פה".

בתוך כך, נובאק ג'וקוביץ' נמצא בספק לאליפות אוסטרליה הפתוחה לאחר שפרש מטורניר ההכנה בקטאר. הסרבי בן ה-30 לא שיחק מאז טורניר ווימבלדון בשל פציעה במרפק והודיע על פרישתו מהטורניר בקטאר לאחר שגם ויתר על טורניר הראווה באבו דאבי בשל כאבים.

רוג'ר פדרר פתח את העונה החדשה עם ניצחון 4:6, 3:6 על יוצ'י סוגיטה היפני במסגרת גביע הופמן בפרת', אוסטרליה. פדרר עזר לשווייץ לגבור על יפן בטורניר הנבחרות בו הוא משתף פעולה עם בלינדה בנצ'יץ'.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי