ג'וקוביץ' הודח על ידי צ'ונג, פדרר לא התקשה מול פוצ'וביץ'

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Gettyimages

השווייצרי לא התקשה לנצח בשלוש מערכות את יריבו האיטלקי 1:6, 4:6 ו-4:6, ההפתעה של הטורניר הגיעה מצדו של הסרבי שנכנע לקוראני 7:6, 7:5, 7:6. האלפ ניצחה את אוסאקה ות'ים הודח על ידי המדורג 97 בעולם

(גודל טקסט)
משחקי שמינית הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה יסתיימו היום (שני), ובמשחק המוקדם שנערך הספיק תומאש ברדיך הצ'כי לנצח 0:3 מהיר את האיטלקי פאביו פוניני בדרך לשלב שמונה האחרונים, שם ימתין לו רוג'ר פדרר שטייל גם הוא ל-0:3 מהיר אפילו עוד יותר על מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי.


That was an incredible performance #Chung! Keep up great work. You've got this! #AusOpenpic.twitter.com/GjCwmnhXOd

— Novak Djokovic (@DjokerNole) January 22, 2018


במשחקי הנשים שנערכו עד שעה זו, הספיקה אנג'ליק קרבר להכניע בשלוש מערכות את סו וויי סיי ובשלב הבא מחכה לה מדיסון קיז שניצחה 0:2 במערכות את קרולין גרסיה. סימונה האלפ גברה בשתי מערכות על היפנית נאומי אוסאקה.




ההפתעה של היום הגיעה מצדו של נובאק ג'וקוביץ', שהודח על ידי היון צ'ונג המדורג 58 בעולם. הסרבי, שמדורג 14 בעולם וחזר לפעילות לאחר מספר חודשים בהם בחר לנוח כדי להגיע מוכן לטורניר, נכנע לקוראני באופן סנסציוני לאחר 3 וחצי שעות ואפילו לא הצליח לנצח מערכה אחת במשחק שהסתיים ב-7:6,7:5,7:6.


רוג'ר פדרר, המדורג 2 בעולם, אמנם כמעט הפסיד מערכה, אבל בסופו של דבר הספיקו לו שעתיים ושלוש דקות כדי להכניע את ההונגרי מרטון פוצ'וביץ' ולשוב לשלב שמונה האחרונים באוסטרליה. אלוף השנה שעברה שבר במשחקון העשירי בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה, במערכה השנייה סחט ניצחון רק בשובר שוויון בתוצאה 6:7(3) ובמערכה האחרונה שבר בהזדמנות הראשונה בדרך ל-2:6 מהיר.



רוג'ר פדרר. עוד משחק קל לשווייצרי (AFP)


יריבו של פדרר ברבע הגמר יהיה תומאש ברדיך (20), שעשה גם כן את העבודה במהירות מול פאביו פוניני וניצח 1:6, 4:6 ו-4:6 בדרך ל-0:3 חלק במערכות מול המדורג 25 בעולם. במערכה הראשונה הוא עלה ל-0:3 קליל בדרך לניצחון, גם את המערכה השנייה החל עם שבירה, ועל אף שנשבר במהלך הצליח לשבור בשנית בדרך ל-3:5 ו-4:6 בסיום המערכה ושתי שבירות במערכה השלישית עשו את שלהם והספיקו ל-0:3 בסיכום תוך שעתיים ו-11 דקות.


החמישי בעולם, דומיניק ת'ים, שהודח על ידי טניס סאנדגרן מהמקום ה-97 בעולם. האוסטרי והאמריקאי סיפקו משחק צמוד שלקח כמעט ארבע שעות, ובסופו של דבר האוסטרי נכנע לאמריקאי 6:2, 4:6, 7:6, 6:7 ו-6:3.


תומאש ברדריך. מצפה לו משחק קשה (AFP)
תומאש ברדריך. מצפה לו משחק קשה (AFP)


בנשים, אנג'ליק קרבר (21) שברה במשחקון הראשון וחשבה שתזכה לחיים קלים, אולם נשברה פעמיים במהלך המערכה הראשונה וירדה ב-6:4 מול סו וויי סיי מטאיוואן. הגרמנייה הפכה הודות ל-5:7 ו-2:6 בשתי המערכות הבאות והיא תפגוש בשלב הבא את מדיסון קיז מארה"ב, שגברה 3:6, 2:6 על קרולין גרסיה.


במשחק השלישי שנערך באוסטרליה, ניצחה המדורגת מספר 1 בעולם סימונה האלפ 3:6, 2:6 את היפנית נאומי אוסאקה המדורגת 72, במשחק שהסתיים עם שבירה של הרומנייה שמעולם לא עברה את רבע הגמר באוסטרליה.


.@Simona_Halep reaches 10th career Grand Slam quarterfinal!

Shrugs off Osaka 6-3, 6-2–>https://t.co/yTsY21wqX6pic.twitter.com/TtFpryyVqi

— WTA (@WTA) January 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי