יוליה גלושקו השוותה ל-1:1 עם נורבגיה בגביע הפדרציה

גלושקו. בקרוב באילת
גלושקו. בקרוב באילת | צילום: ניר קידר

למרות הניסיונות לדחות את משחקי נבחרת הנשים נגד נורבגיה, מועדי המשחקים לא שונו והטניסאית מס' 2 של ישראל ניצחה 6:4, 3:6, 1:6. קודם לכן, ולדה אקשיברובה נכנעה בשלוש מערכות לאסטריד אולסן הצעירה

(גודל טקסט)

משחקי גביע הפדרציה נפתחו היום (רביעי) ביוון כאשר נבחרת ישראל בטניס נשים התמודדה נגד נבחרת נורבגיה לפני שתפגוש בימים הקרובים את בוסניה הרצוגובינה ולוקסמבורג. כשנודעו מועדי המשחקים נעשו מאמצים לשנות את יום המשחק, על מנת שלא ייפול על יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, אבל בסופו של דבר הנסיונות עלו חרס והמשחקים התקיימו במועד המתוכנן, כאשר הוחלט שהטניסאיות הישראליות יעלו לשחק עם סרטים שחורים לזכר הנופלים.

במשחק הראשון התמודדה ולדה אקשיברובה (מקום 417 בדירוג) נגד הנורבגית אסטריד ברונה אולסן בת ה-18, והפסידה לאחר מותחן בן 3 שעות. אקשיברובה שברה כבר במשחקון הראשון, אך הורידה הילוך לקראת סוף המערכה ואיפשרה ליריבתה לצמצם לפני שניצחה 6:7. המערכה השנייה היתה שוות כוחות ובה ניצחה אולסן 4:6, והשלישית הוכרעה רק בשובר שוויון שהסתיים ב6:7 לטובת הנורבגית והפסד מאכזב לנציגות הישראליות.

במשחק השני, לעומת זאת, השיגה הנבחרת ניצחון חשוב כשיוליה גלושקו (300) גברה על מאלנה הלגו (733) במשחק שנמשך שעתיים בדיוק. גלושקו שמטה את המערכה הראשונה בה נשברה שלוש פעמים ל-6:4, אבל חזרה והובילה לאורך כל המערכה השניה, שהסתיימה ב-3:6, והשלישית בה היתה מרחק שתי נקודות שבירה מניצחון מוחץ לפני שהפסידה משחקון אחד אבל ניצחה את הבא אחריו 1:6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי