נדאל נפצע ופרש, דל פוטרו יפגוש את ג'וקוביץ' בגמר

רפאל נדאל עם חואן מרטין דל פוטרו
רפאל נדאל עם חואן מרטין דל פוטרו | AFP

אליפות ארה"ב הפתוחה: הספרדי סיים את דרכו בטורניר בעקבות פציעה בברכו במצב של 6:7 (3), 2:6 לארגנטינאי, שיפגוש בגמר את הסרבי שלא ממש התקשה בדרך ל-3:6, 4:6, 2:6 על נישיקורי

(גודל טקסט)

חצאי הגמר של אליפות ארצות הברית הפתוחה לגברים נערכו הלילה (בין שישי לשבת), כשהראשון סיפק דרמה לא קטנה כאשר האלוף המכהן רפאל נדאל נאלץ לפרוש מהטורניר בפיגור 2:0 לחואן מרטין דל פוטרו, שחזר לגמר לראשונה מאז 2009 ויפגוש את נובאק ג'וקוביץ' שגבר על קיי נישיקורי.

כאמור, דל פוטרו ניצח 6:7 (3), 2:6 את השור ממאיורקה, שפרש מגראנד סלאם בפעם השנייה שלו השנה, אחרי שעשה זאת גם מול מרין צ'יליץ' ברבע הגמר באוסטרליה. נדאל התלונן על כאבים בברכו כבר בסט הראשון, ולמרות ניסיונותיו להמשיך הוא לא הצליח. עם זאת, אין הדבר בא לגרוע מיכולתו של הארגנטינאי המדורג שלישי בעולם שהמשיך ביכולת הנהדרת שלו באליפות ונראה בכושר מצוין לקראת הגמר.

מי שיפגוש את דל פוטרו בגמר הוא נובאק ג'וקוביץ', שעלה למעמד בפעם השמינית בקריירה. גם הסרבי המדורג שישי בעולם הציג משחק נהדר בו שוב לא שמט אף מערכה וגבר 3:6, 4:6, 2:6 על קיי נישיקורי היפני (21) תוך שעתיים ו-22 דקות. זו תהיה הפעם הראשונה בה ג'וקוביץ' ודל פוטרו ייפגשו בגמר גראנד סלאם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי