הפועל מטה אשר/עכו עלתה ל-0:2 על מכבי תל אביב בגמר

הפועל מטה אשר/עכו
הפועל מטה אשר/עכו | איגוד הכדורעף

רנאטו, נביאדובסקי ואוסוקין הובילו את הצפוניים, שניצחו 2:3 במותחן איכותי ורחוקים ניצחון אחד מאליפות נוספת. דוס סנטוס הצטיין אצל הצהובים אבל לא הצליח למנוע הפסד במערכה החמישית הקובעת

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

גמר פלייאוף ליגת העל בכדורעף נמשך הערב (רביעי) כאשר במשחק השני ניצחה הפועל עכו/מטה אשר את מכבי תל אביב 2:3 (25:23, 15:25, 25:19, 27:29, 11:15) ונמצאת במרחק ניצחון מאליפות מס' 14 בתולדותיה. המשחק הבא יתקיים ביום חמישי בערב.

לאחר ניצחון צהוב במערכה הראשונה, אלכס אוסוקין הוביל את חבריו מהצפון למערכה שנייה ענקית, שיחסי הכוחות בה היו ברורים. דוס סנטוס, שלפני המשחק כלל לא היה בטוח שישותף, הוביל את חבריו במערכה השלישית ופתח יתרון של שש נקודות במצב של 7:13, לחזרה להובלה במערכות אבל התל אביבים שוב שמטו את המשחק והפסידו את שתי המערכות הבאות, כאשר הרביעית היתה צמודה לאחר שהוכרעה בשובר שוויון לטובת מטה אשר המשחק כבר היה גמור והכיוון אליו הוא הולך היה ברור. רנאטו הוביל את מחזיקת הגביע לניצחון חשוב ובחמישי ינסה להוביל אותה שוב ולהחזיר את האליפות לקבוצה הצפונית.

מטה אשר/עכו: רנאטו 23 (4 אייסים), נביאדומסקי 20, אוסוקין 13 (6 קיל בלוק), סוקולוב 12, יקובסן 4. ליברו: אורן זינדרוף.

מכבי ת"א: דוס סנטוס 23 (4 אייסים), שון פייגה 19, גולדרין 10, רודניטסקי 7, גניס 6, הילמן 4, כצנלסון 1. ליברו: עמרי שוורץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי