0:3 לבנות מכבי חיפה על אס"א ב"ש, ניצחון מותח לחדרה

בנות חדרה
בנות חדרה | באדיבות איגוד הכדורעף

הירוקות שבו לליגה אחרי שבוע מנוחה וניצחו בקלות את הדרומיות, בנות נצרת נתנו הופעה מרשימה, אך נוצחו 3:1 על יד מכבי חדרה, ק.ק תל אביב רשמה 0:3 חלק על הוד השרון

(גודל טקסט)

חלקו הראשון של המחזור השישי בליגת העל בכדורעף נשים נערך היום (שישי), כשהפועל כפ"ס ומכבי רעננה ייפגשו ביניהן ביום שלישי הקרוב. מכבי חיפה שבה לליגה אחרי שבוע מנוחה וניצחה בקלות את אס"א בן גוריון ב"ש, בנות נצרת נתנו הופעה תחרותית ומרשימה במשחק חוץ מול חדרה, אך הפסידו בסופו של דבר, ואילו ק.ק תל אביב רשמה ניצחון רביעי עם 0:3 חלק על הוד השרון.

מכבי חדרה – מכבי בנות נצרת 1:3 (25:17, 22:25, 14:25, 25:27)
נצרת פספסה הזדמנות להפתיע את החדרתיות בביתן. היא ניצחה במערכה הראשונה והובילה 22:24 ברביעית, אך איבדה את יתרונה ונכנעה בסיום. אולנה יקימצ'וק סגרה צהריים מלבבים עבורה עם 32 נקודות שעזרו לקבוצתה לנצח (לצד 13 של רז סבר בת ה-19), אל מול 30 של אדוארדה גרהרד מנצרת, שלא הספיקו.


מכבי הוד השרון – ק.ק תל אביב 3:0 (25:12, 25:9, 25:12)
החניכות של רן גאון השיגו ניצחון רביעי העונה (שווה לסך ניצחונות הקבוצה בעונה הקודמת כולה) בתוך פחות משעה, ונצמדו לרעננה וכפ"ס עם 12 נקודות, לפחות עד למשחק בין השתיים ביום ג'. בשבוע הבא מחכה לק.ק תל אביב הדאבליסטית מכבי חיפה. ספיר חודורוב תרמה 17 נקודות למאמץ הקבוצתי בק.ק, מתוכן 5 בחסימות מוצלחות ו-4 באייסים. אנה מולר הוסיפה 13. בהוד השרון הצטיינה יעל שולמן בת ה-15 עם 10 נקודות.

מכבי חיפה – אס"א בן גוריון באר שבע 0:3 (8:25, 11:25, 10:25)                                                                                                                   
חיפה השיגה ניצחון ביתי צפוי מול ב"ש לאחר שנחה בשבוע שעבר. היה זה ניצחון הליגה החמישי ברציפות של הירוקות, שנותרו מושלמות מאז תחילת העונה. בשבוע הבא הן יפגשו את ק.ק ת"א שנמצאת בתקופה נהדרת. בן גוריון לעומתה, עדיין ללא נקודה העונה. אריקה קוימברה הובילה את חיפה עם 16 נקודות, בעוד קטיה סטריקובה הוסיפה 11. תמר שטיין (9 נק') הייתה המצטיינת במשחק. את בן גוריון הובילה עומר קבקוב עם 9 נקודות.
                                                                                                  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי