WWE: לאחר 20 שנים קרב War Games חוזר

WWE
WWE | טוויטר

האירוע המיתולוגי, שזכור מימי WCW, יערוך קאמבק דווקא באירוע טייקאובר NXT ב-18 בנובמבר לאחר הודעתו של טריפל אייץ'. קודי רודס, בנו של דאסטי שהמציא את הקרב, אמר: "יהיו אכפתיות והשקעה באירוע"

(גודל טקסט)
NXT, ליגת הפיתוח של WWE, נחשבת לאחד הדברים הכי חמים בעולם ההיאבקות המקצוענית בשנים האחרונות, ואתמול (בלילה בין רביעי לחמישי) הודיע מתאבק העבר ומנהלה של הליגה – טריפל אייץ' – על חזרתו לאחר 20 שנים של אירוע ה- PPV המיתולוגי – War Games, בו שתי זירות יהיו בתוך כלוב.


טריפל אייץ' הודיע על ההשקה מחדש של הקרב גם דרך חשבון הטוויטר שלו: "לראשונה מזה 20 שנים, War Games חוזר ב-18 בנובמבר ב-NXT: Takeover, שיתקיים ביוסטון שבטקסס".



על פי דיווחי בארצות הברית, הסטייבל Undisputed (אדם קול, בובי פיש וקייל אוריילי) יתמודד נגד Sanity (אריק יאנג, אלכסנדר וולף וקיליאן דיין) ונגד הצוות של רודריק סטרונג ו- AOP בתוך הכלוב הענקי שבו יהיו שתי זירות צמודות אחת לשנייה.


הקונספט של הקרב הומצא על ידי המתאבק האגדי המנוח, דאסטי רודס, ובעיקר זכור מתקופת WCW, שהשתמשו בפורמט של הקרב באופן שנתי בעיקר באירוע ה-PPV Fall Brawl. קודי רודס, בנו של דאסטי ואלוף ROH הנוכחי, הגיב על חזרתו של האירוע שהומצא על ידי אביו: "אני לא כועס. אמרו לי על כך. האנטר עבד עבור אבא שלי, ואז אבא שלי עבד עבורו. הם היו חברים. יהיו באירוע אכפתיות והשקעה".


I'm not mad. I was told. H worked for my Dad and then my Dad worked for him. They were friends. Care and effort will be placed into it.

— Cody Rhodes (@CodyRhodes) October 5, 2017


בנוסף, זהו אינו האירוע היחידי של WCW ש-WWE מחזירים לחיים לאחר תקופה ארוכה, כשאירוע Starcade גם כן יערוך קאמבק ב-25 בנובמבר.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי