"מעולם לא חשבתי שהבחור שייצגתי בזירת ההיאבקות יהיה נשיא ארה"ב"

בובי לאשלי
בובי לאשלי | טוויטר

רגע לפני האירוע הגדול בשנה של "אימפקט" בובי לאשלי מספר על העבודה עם טראמפ, העבר והעתיד של הארגון, ההגעה לישראל, הקריירה ב"בלאטור" והקרב נגד ברוק לסנר. ראיון בלעדי לספורט1

(גודל טקסט)
Impact יערכו בלילה שבין ראשון לשני (שידור בערוץ אגו) את האירוע הגדול ביותר השנה של הארגון, כש-Bound For Glory יתקיים באוטאווה, קנדה ויהיה נקודת המפנה לאחר עליות וירידות. הקרב שצפוי לגנוב את ההצגה הוא הקרב של כוכב "אימפקט" בובי לאשלי ביחד עם לוחם ה-MMA קינג מו נגד מוס ואגדת ה-MMA סטפן בונאר. כולם ייכנסו לכלוב ורק צוות אחד ייצא משם מנצח.


בראיון בלעדי לאתר ספורט1
, לאשלי מספר על הציפיות מ"באונד פור גלורי", ההכנות לקרב, העבודה עם נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ ובעלי WWE וינס מקמהון, "בלאטור", ברוק לסנר וישראל.



כאמור, "באונד פור גלורי" יהיה אירוע עמוס בקרבות שיכריעו את עתיד החברה, ולאשלי כבר לא יכול לחכות: "אני מאוד מתרגש לקראת האירוע, כי יש הרבה יריבויות טובות שיוכרעו. הקרב שלי הולך להיות באלגן שלם. זה יהיה אחד הקרבות המשוגעים והמעניינים באירוע, כי אני וקינג מו מגיעים כדי לגנוב את הערב. כשאני ומוס נלך אחד על אחד יקרו הרבה דברים מטורפים, ויש למה לצפות. אני חושב שקרב האליפות בין איליי דרייק לג'וני אימפקט יהיה אדיר. אני בטוח שלאחר האירוע כולם יידעו ש"אימפקט" זה ארגון ההיאבקות הכי טוב כיום".


היריבות בין לאשלי למוס (שחקן NFL בעבר) הייתה אחת הקשוחות והאגרסיביות שהיו ב"אימפקט", וה"ווקינג ארמגדון" בשיא ההכנות: "אני מתאמן לקרב מול מוס ברמה הכי גבוהה שיש. אני מתאמן כל הזמן, יש לי חדר כושר בבעלותי וזו בעצם הדרך חיים שלי. אני מתרגש לקראת הקרב עם מוס. זו הזדמנות בשבילי לספק עוד רגעים גדולים, ולהשיג עוד ניצחון משמעותי נגד יריב קשה. הפוקוס שלי הוא כרגע על הקרב מול מוס והצוות שלו, איך אני והצוות שלי נחסל אותם ואולי אפילו נשתלט על 'אימפקט'".


After 5 YEARS, King Mo FINALLY gets his match in Impact teaming with Bobby Lashley vs. Moose and UFC Hall of Famer, Stephan Bonnar! #BFG2017pic.twitter.com/KmSZUiwi7q

— JAY ONE ISH (@JayWrasslin) October 24, 2017


בשנים האחרונות "אימפקט" חוו לא מעט זעזועים ושינויים, ולאשלי משתף את התחושות מהרגעים הקשים: "השנים האחרונות היו קצת קשות, אבל זה היה מצב שהיינו צריכים להבין כמה דברים. בכל שינוי שקרה הרבה מאוד אנשים היו לחוצים, ועכשיו שאנחנו תחת "אנת'ם" אנחנו יכולים להיות רגועים. שינויים זה תמיד דבר קשה. היו עליות וירידות, אבל כל הזמן נשארנו נאמנים לעצמנו, העלנו אירועים מעולים וכל מתאבק שהגיע תמיד רצה להתחרות ולעשות את הקרב הכי באירוע". 


אחד הרגעים המפתיעים לרעה ש"אימפקט" חוו הייתה העזיבה של ג'ף ג'ארט את הארגון לפני כחודשיים, למרות שהיה אחד ממקימיו ורק בשנה שעברה שב להיות אחד ממנהליו: "הייתי קצת מופתע שג'ף עזב כי הוא נמצא בעולם ההיאבקות כל כך הרבה זמן. גם אם הוא לא נמצא בו כרגע אני חושב שהוא יהיה גם בעתיד בצורה כזו או אחרת, היאבקות זה בדם שלו מאז ומתמיד. ג'ף בנאדם אדיר. יש לו הרבה רעיונות טובים, תמיד היו לו, והוא בהחלט יכול להיות גאה בזה. בסופו של דבר זה עסק ודברים כאלו קורים, אין לי מילה רעה אחת לומר עליו".



ג'ף ג'ארט. "העזיבה שלו הייתה מפתיעה" (טוויטר)


בתחילת 2017 חברת התקשורת הקנדית "אנת'ם" רכשה את "אימפקט", וייצבה את השורות לאחר תקופה כלכלית לא פשוטה: "אני חושב שכבר עכשיו המצב טוב וזה רק יילך וישתפר. עשינו כל כך הרבה ב'אימפקט'. יש לא מעט מתאבקים חדשים שהגיעו כמו ג'וני אימפקט ועוד, ואני חושב שבמהלך השנים הקרובות 'אימפקט' תהיה המקום להיות בו. אם מסתכלים על ארגוני היאבקות אחרים, כל המתאבקים הבכירים באותן החברות הם בחורים שיצאו מ'אימפקט'. אפשר לראות למשל את סמואה ג'ו, איי.ג'יי סטיילס שעושה דברים גדולים, בובי רוד שהוא 'גלוריוס', דרו מקינטייר ועוד הרבה מתאבקים טובים שעושים דברים אדירים והם כולם הגיעו מ'אימפקט', כך שזה בעצם גורם לקהל להבין שאנחנו ארגון היאבקות מעולה עם מתאבקים מעולים. בסופו של דבר אנשים מבינים שאנחנו כוח שאי אפשר להתעלם ממנו".



אחת ההחלטות החשובות ונכונות ש"אנת'ם" עשו הוא שיתוף פעולה מלא  עם ארגון ההיאבקות המקסיקני AAA ועם ארגון ההיאבקות היפני NOAH, ולאשלי מספר עד שיתוף הפעולה יכול לתרום ל"אימפקט": "זה מושלם עבורנו. זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לעשות. אני לא מצליח להבין למה חברות נוספות לא עושות את הצעד הזה. הרי היאבקות החלה כארגונים בטריטוריות וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. אנחנו רוצים להפך את הארגון שלנו לגלובלי. הבחורים שלנו טסים לכל מקום בעולם כדי להתאבק בארגונים שונים. אני אמרתי להנהלה שאני מוכן לטוס לכל מקום כדי להתאבק מול כל אחד, וזו בדיוק השאיפה של אימפקט – להציג היאבקות מכל העולם, וזו בדיוק הסיבה ש'אנת'ם' יצרו את ה'גלובל נטוורק'. אני מאוד מתרגש מכך".



ICYMI: Samoa Joe and AJ Styles writing upcoming comic books https://t.co/grhKNaiufmpic.twitter.com/ubmJvnX9fM

— Pro Wrestling Slam (@PWrestlingSlam) October 19, 2017


לאשלי גם התייחס לחזרה של "אימפקט" לקנדה לאחר תקופה מאוד ארוכה: "לא מזמן לקחתי חלק במופע בקנדה והאוהדים שם היו משוגעים. היו אנשים שאמרו לי שהם הגיעו ממרחקים גדולים רק כדי לראות אותי, וזה מרגש אותי. אני יודע בוודאות ש'באונד פור גלורי' יהיה אירוע פסיכי, במיוחד עם קהל כל כך חם כמו הקהל הקנדי". 


ה"ווקינג ארמגדון" הביע גם את רצונו להגיע לארץ הקודש וכיצד הוא רואה את ישראל כחלק מעתידה של "אימפקט": "הייתי אמור להגיע לפני כשנה, אבל זה לא יצא לפועל. אני עדיין מנסה להגיע לישראל, אני צריך לברר עם הארגון בישראל לגבי זה, כי אני מת להגיע לארץ שלכם ואני מקווה שתהיה לי את ההזדמנות להגיע. אם יהיה בישראל אירוע כמו בקיץ האחרון אני במאה אחוז אהיה מוכן להיות חלק ממנו. ישראל היא בהחלט אחד היעדים המרכזיים של אימפקט, ואני בטוח שהיחסים רק ילכו ויתפתחו. אני מקווה שנצליח להגיע עם 'אימפקט' לישראל. אני בטוח שנתקבל בזרועות פתוחות, ונספק לאוהדים רגעים בלתי נשכחים. עד שזה יקרה, אני מוכן להגיע עצמאית לישראל בכל רגע נתון".




בובי לאשלי. חולם להגיע לישראל (אימפקט, אתר רשמי)


לאשלי החל את קריירת ההיאבקות ב-WWE ובשנת 2007 נבחר להיות הנציג של דונאלד טראמפ ב"קרב המיליארדרים" מול הנציג של וינס מקמהון – אומאגה. אלוף העולם לשעבר סיפר על החוויה לעבוד עם מי שמכהן כיום כנשיא ארה"ב: "זו הייתה חוויה יוצאת דופן עבורי. כל הזמן שהיינו חלק מהסיפור הזה, הכל קרה כל כך מהר עבורי. אפילו לא הייתה לי הזדמנות להישען לרגע לאחור ולספוג את כל האווירה. לעולם לא חשבתי שהבחור שייצגתי בזירה יהיה בסופו של דבר הנשיא של ארה"ב. זה משהו מאוד גדול עבורי. בעולם ההיאבקות הכל זז כל כך מהר, וכל מה שאתה מנסה לעשות הוא מדי פעם לקחת צעד לאחור ולהנות ממה שאתה עושה. פעם לא הייתה לי את ההזדמנות לעשות את זה, אבל עכשיו אני יכול לעשות את זה. אני שמח שאנשים עדיין נהנים ממשהו שעשיתי לפני 10 שנים, זה מאוד מגניב עבורי".


לאשלי גם התייחס למחאת הספורטאים שפוקדת את ארה"ב: "זה קשה להסתכל מהצד ולדבר על מה שקרה לאחרונה בגלל שיש שנאה גדולה בין הצדדים. אני יכול לומר שבזמן שאני עבדתי איתו הכל היה בסדר גמור, ולא הייתה שום בעיה. הוא לא ניסה לדחוף דברים לפי רצונו, וכל הזמן שאל איך הוא יכול לעזור כדי לשפר את הסיפור. זה גם בדיוק מה שהוא עשה. אחת הסיבות שהסיפור איתו עבד כל כך טוב זה בגלל ההשפעה שלו. הוא לא ניסה לומר לי כיצד להתאבק, הוא לא ניסה לומר לנו איך לנהל את האירועים, הוא רק שאל מה הוא צריך לעשות כדי לשפר את הסיפור ועל כך יש לי כבוד גדול אליו".




 

 

הכוכב התייחס לעובדה שבשלב כל כך מוקדם בקריירה יצא לו לעבוד בצמוד עם וינס מקמהון: "עבורי לעבוד עם וינס זה כבוד גדול. הוא אדם כל כך טוב. הוא ראה הכל ועשה הכל, אז עבורי זה היה שיעור למידה מהטוב ביותר. אי אפשר לשכפל ניסיון כמו שלו, אין מישהו יותר טוב ללמוד ממנו. יש הרבה אנשים שיכולים לומר לך כיצד העסק אמור להתנהל, אבל ברגע שאתה נכנס לסיפור איתו אתה מבין כמה אפשר ללמוד".


בנוסף לכך היותו מתאבק מקצעוני וחופשי, ב-2008 לאשלי החל קריירה גם ב-MMA (מאזן 2:15). כיום הוא חתום ב"בלאטור" וחושף: "אני כרגע בצומת דרכים בקריירה שלי, וישנן כמה דרכים שאליהן אוכל לפנות. אני מאוד שמח על כך שיש לי את האפשרות גם להתאבק וגם להילחם ב-MMA, וכעת קיימת בפני גם ההזדמנות להיות האלוף במשקל כבד של 'בלאטור', אז הרבה דברים קורים עכשיו. כרגע אנחנו מדברים על אפשרות לקרב ב'בלאטור' בדצמבר באנגליה. כדי שזה יקרה המשא ומתן בין הצדדים צריך להצליח, ואני חושב שזה הזמן הנכון עבורי לחזור לזירת 'בלאטור'. אם אני אצליח להשיג את התואר במשקל כבד ולרוץ איתו לתקופה, אני חושב שזה יכול ליצור עניין והרבה אנשים ירצו לראות את זה".





ב-16 בנובמבר ארגון "בלאטור" יגיע לישראל שנה שנייה ברציפות, ולאשלי כבר לא יכול לחכות: "אני בטוח שהולך להיות אירוע גדול, בטח שהקרב המרכזי הוא בין פיטבול לוויישל. זה אדיר ש'בלאטור' מגיעים לישראל שנה שנייה ברציפות לישראל. ראיתי כמה מהקרבות של נועד להט והוא מאוד קשוח, אבל נצטרך לראות כמה הוא קשוח בזירה בישראל ואני בהחלט אצפה בקרב שלו".


לפני כשנה לאשלי הטריף את עולם ההיאבקות וה-MMA שהציע קרב אחד על אחד נגד ברוק לסנר: "אני לא יודע אם זה יקרה. לא הצבתי לו תיגר, אלא אמרתי שלדעתי יש 'קרבות גדולים' שצריכים לקרות ואני אשמח אם תהיה לי את ההזדמנות להילחם מולו. לדעתי הקהל יאהב את זה. יש מתאבקים שהלגיטימיות לקרב ביניהם באה באופן טבעי, ואני הייתי רוצה שייתנו לנו להיכנס לזירה ולראות מה יקרה. בין אם זה יהיה קרב היאבקות או קרב MMA, אני חושב שזה יהיה קרב גדול מהחיים. הבעיה כרגע עם ברוק היא, את מי אפשר לשים מולו?  זה לא יראה טוב עבור רוב המתאבקים שיילחמו מולו, והקהל בוודאות לא יאמין לזה. אבל אם מישהו כמוני ייכנס מולו לזירה זה כבר יראה אחרת לגמרי, כי זה יהיה קרב שוויוני. אני בטוח שהרבה אנשים ירצו לראות את הקרב הזה".


Does ANYONE in @WWE or @UFC or anywhere in sports entertainment or #MMA look the part more than @BrockLesnar? pic.twitter.com/8i2zszXfCc

— Paul Heyman (@HeymanHustle) August 4, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי