סינה חוזר ל-WWE: ישמש כמתאבק החמישי בקבוצת Smackdown מול RAW

קבוצת RAW וקבוצת Smackdown
קבוצת RAW וקבוצת Smackdown | אתר רשמי

המתאבק ששימש כפנים של ארגון ההיאבקות הפופלארי ישוב לזירה לראשונה מאז ההפסד לרומן ריינס בספטמבר האחרון, למרות שבמקור היה מיועד להיות השופט בקרב בין ברוק לסנר לג'ינדר מהאל

(גודל טקסט)
ג'ון סינה חוזר לזירה. WWE הודיעו אמש (רביעי) שהמנהיג של "סינה-ניישן" יהיה המתאבק החמישי בקרב הברנדים המסורתי ב- Survivor Series ב-19 לנובמבר בין הקבוצה של RAW לקבוצה של Smackdown.


זהו יהיה הקרב הrtaui של סינה מאז ההפסד לרומן ריינס ב- No Mercy בספטמבר האחרון, והוא יצטרף אל שיין מקמהון, שינסקה נקאמורה, רנדי אורטון ובובי רוד שיתמודדו מול קורט אנגל, ברון סטרומן, סמואה ג'ו, פין באלור וג'ייסון ג'ורדן.



בשבועות האחרונים היו שמועות שהמתאבק ששימש כפנים של WWE בעשור האחרון היה אמור להיות השופט האורח בקרב המרכזי ב"סרבייבר סירייס" בין האלוף האוניברסלי ברוק לסנר מול אלוף ה-WWE ג'ינדר מהאל, אך בהעקבות איבוד של "דה מודרן דיי מהראג'ה" לאיי.ג'יי סטיילס אמש בקרב המרכזי ב-Smackdown ההחלטה שונתה וסינה נמנה כחבר החמישי בקבוצה של הברנד הכחול.


הקומינשניר של Smackdown, שיין מקמהון, הודיע על הצטרפותו של סינה לקבוצה הכחולה שרשם בחשבון הטוויטר שלו: "כדי לספק הוכחה נוספת שאנחנו הברנד הבכיר יותר, אני שמח להודיע שג'ון סינה יהיה החבר החמישי שלנו ב'סרבייבר סירייס' ".

Further proving #SDLive is the superior brand, I'm happy to announce @JohnCena will be the 5th member of Team Smackdown at #SurvivorSeries.

— Shane McMahon (@shanemcmahon) November 8, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי