WWE: בריאן קנדריק סובל משבר באף ובארובת העין

בריאן קנדריק
בריאן קנדריק | אתר רשמי

המתאבק הוותיק נפצע בסוף הקרב מול הידאו איטמי ביום שני האחרון ב-RAW ופונה לבית החולים, שם התגלתה חומרת הפציעה. בארגון ככל הנראה ינפו את מכת הסיום של היפני. צפו ברגע הפגיעה

(גודל טקסט)

מתאבק ה-WWE בריאן קנדריק סובל משבר בגשר האף וסדק בארובת העין, כך דווח אמש (שלישי) בארצות הברית. המתאבק הוותיק נלחם מול הידאו איטאמי ביום שני האחרון ב-RAW שהתרחש בשיקאגו וספג את הפציעה בסוף הקרב, כשהיפני פגע בו עם מכת ה-GTS.

על פי הדיווחים קנדריק הובהל לבית חולים מקומי לאחר הקרב, וכאמור שם התגלו השברים באף ובארובת העין. ב-WWE אישרו את הפציעה החמורה של קנדריק, אך לא ידוע מתי הוא יוכל לשוב בזירה.

בתכנית 205 שנערכה אתמול איטמי התאבק מול ג'ק גלאגר, שחיפש נקמה בעקבות פציעתו של חברו הטוב. המתאבק היפני ניצח גם את הג'נטלמן האנגלי, אך הפעם לא השתמש במכת הסיום עמה זכה לפרסום בינלאומי והשתמש בנעילת רינגס אוף סאטורן.

חוסר השימוש במכת GTS המפורסמת של איטמי על גלאגר גרמה להערכות ש-WWE ככל הנראה ניפו את המהלך בעקבות פציעתו של קנדריק. זו אינה הפעם הראשונה שארגון ההיאבקות הגדול בעולם פוסל מכות שגרמו לפציעות, ועשו זאת גם עם מכת מאסל באסטר של סמואה ג'ו, שגרמה לשבר בצווארו של טייסון קיד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי