האהבה ניצחה את הכדורגל: ראיון מרגש עם האחת של מיכאל אוחנה

הדר דיזהב
הדר דיזהב | צילום יח"צ

קשר האלופה ובת זוגו עברו הכל. היו ביחד בגיל ההתבגרות, נפרדו בגלל הכדורגל ולאחרונה הם התאחדו מחדש. כיום הם צמודים ובעיקר מפרגנים אחד לשנייה

(גודל טקסט)
 בעוד שבעה מחזורים תגיע לסיומה עונת 2016/17 ואף אחד לא יכול לשכוח את ההעברה היקרה ביותר בתולדות הפועל באר שבע שצירפה לשורותיה את הילד הירושלמי בן ה-21 שהגיע ממ.ס אשדוד, מיכאל אוחנה.

 

הצעיר המוכשר הפך מהר מאוד לפרויקט הכי חשוב של המועדון מבירת הנגב. בזמן שאוחנה פורח בקבוצה שמתקרבת בצעדי ענק לקראת תואר האליפות, יש מישהי שאחראית על הפריחה שלו מכיוון אחר. ואנו מתכוונים ללא אחרת מאשר בת הזוג שלו הדר דיזהב.



שוב ביחד. אוחנה ודיזהב


דיזהב בת ה-21, חזרה לא מזמן מחופשה בתאילנד שהייתה למעשה הטיול הגדול אחרי השירות הצבאי. אל הטיול היא נסעה עם חברה ואחותה הגדולה לאחר שבינואר האחרון השתחררה אחרי שירות במחנה עופר כמשק"ית משפט.

 

מעבר לאוחנה, האהבה הגדולה שלה בחיים, היא העיסוק היומיומי שלה, ריקוד. "בצבא נחשבתי לספורטאית פעילה והתחשבו בי כשנתנו לי לצאת להופעות", מספרת דיזהב. "התחלתי לרקוד בגיל 5 כשרקדתי בסטודיו בירושלים עד כיתה יב' והיום אני על הקו של ירושלים- תל אביב- באר שבע. הופעתי ב'מותק של פסטיבל' ומשם היה לי חיבור לתל אביב. התחלתי לעבוד בעיר, הכרתי את הכוריאוגרף טל הנדלסמן ומשם הכל התגלגל".


מאושרים. אוחנה ודיזהב


את הפנים היפות שלה תוכלו לאתר בשלל הפקות, קליפים או בשיעורי היפ הופ שהיא מעבירה בסטודיו B.  "הופעתי בקליפ של האולטראס לשיר "בא לי" וזה היה למעשה קליפ סולו שלי. ביצעתי קליפים נוספים גם עם סאבלימינאל, עדי ביטי, נועה קירל, ליאור נרקיס והופעות של דניאל יפה. לאחרונה צילמנו קליפ של משה פרץ שצריך לצאת בקרוב. אני מאוד נהנית ממה שאני עושה, הריקוד זאת האהבה שלי ואני רוצה להיות מורה ולהצליח ואולי בעזרת השם לפתוח סטודיו משלי. אני בטוחה שאמשיך בריקוד אבל במקביל גם חשוב לי ללמוד, בזמן הקרוב אחליט בנושא לאחר שאחשוב על כך לעומק". מעבר לריקוד, דיזהב גם מצטלמת לכל מיני פרויקטים כשההפקה האחרונה שהשתתפה בה הייתה לשמלות חינה של Laarosa עם לי מאי יושיע, ארוסתו של אריאל הרוש.

 

ואיך התאהב הזוג הירושלמי אתם שואלים?

 

"מיכאל ואני זה סיפור מורכב. היינו ביחד מגיל 14 עד גיל 17,  היכרנו בחטיבת הביניים ויצאנו שלוש שנים ואז נפרדנו לשנתיים וחזרנו רק לפני חצי שנה. יש בינינו אהבה מטורפת אבל היה לי קשה עם הכדורגל כשהיינו צעירים יותר כי הוא בנה את עצמו ורצה להשקיע את כל כולו אז נאלצנו לוותר על הזוגיות אבל האהבה ניצחה והחזירה אותנו אחד לשנייה. היום אנחנו מרגישים שאנחנו שנים ביחד, מכירים אחד את השני וגם הרבה יותר לעומק. יש לו משפחה מדהימה והם כמו המשפחה השנייה שלי".


חזרה לזרועותיו של אוחנה. דיזהב

אז את נמצאת הרבה בב"ש. איך את מתרשמת מהעיר?

"אנחנו מעבירים את השבתות אצל ההורים שלו בירושלים. בימי החופש אנחנו מבלים ביחד ורוב השבוע אנחנו בבאר שבע. זאת עיר שמזכירה את ירושלים מבחינת החום, האהבה והאנשים, הוא מקבל כל כך הרבה פירגונים מכל מקום וזה כיף לראות את זה. אנחנו הולכים ברחוב, למסעדות, לסרטים וכולם פשוט מפרגנים כל הזמן". 

 

איך זוג צעיר מסתדר בדירה לבד רחוק מההורים?

 

 "מיכאל עבר לגור לבד בגיל מוקדם וזה גרם לו אוטומטית להתבגר מהר יותר. כיף לנו ביחד ואנחנו אוהבים את הפרטיות שלנו. אימא שלו המדהימה שולחת לנו אוכל, היא דואגת לו ואנחנו מסתדרים ביחד עם הניקיונות".

את שמחה על המעבר שלו לבאר שבע?

"אני מעריצה מספר אחת של מיכאל. חזרנו ממש קצת לפני המעבר שלו לב"ש כשהוא עוד היה באשדוד. אני חושבת שלהיות חלק מהמועדון הזה זו קפיצה אדירה עבורו והוא חלק מקבוצה עם סוללת כוכבים שקיבלו אותו בצורה יפה והוא השתלב ציק צ'ק. לכל מקום שהוא מגיע הוא מתחבר מהר וישר נמצא במרכז העניינים כי יש לו חוש הומור, הוא חברותי ואני מגיל קטן רואה את הכישרון שיש לו ברגליים. לא סתם מיכאל הגיע לשם והוא נותן את כל כולו וזאת רק ההתחלה".

 

אני מניחה שאת מגיעה לכל המשחקים, מריחים כבר אליפות?

"בטח. אני יושבת עם המשפחה שלו ביציע של המשפחות וכולם ביחד. אנחנו מדברים על כל משחק לגופו ובעזרת השם אני מקווה שניקח אליפות עוד פעם

 

תוכניות לפגרה, כבר יש?

"עדיין אין לנו תוכניות לפגרה אבל בכדורגל הכל ספונטני כי זה כרגע במקום הראשון. בכללי מיכאל ואני הכי אוהבים בזמן שיש לנו ללכת לסרטים או לראות סרטים בבית, מסעדות טובות, להיות ביחד בבית. בגלל הכדורגל לא יוצא לנו יותר מידי לצאת אבל כשיש חופש אנחנו מאוד אוהבים לצאת עם החברים של מיכאל כי חשוב לו להשקיע בהם".

מיכאל מפרגן לך עם הריקוד?

"הוא מאוד מפרגן לי בכל מה שנוגע לריקוד, אני מתייעצת איתו בכל דבר. אני מאמינה שהוא גאה בי. רק שתדעי שהוא יודע לרקוד, יש לו את זה. אנחנו עושים שיעורים פרטיים, סתם,  אבל גם לרקוד הוא יודע בנוסף לכישרונות שלו".

 

ומה החלום?

"להצליח בריקוד. שאגיע לכל מה שאני מאחלת לעצמי, שתהיה לי זוגיות טובה עם מיכאל כמו היום ואפילו יותר מזה. להקים בית ומשפחה חמה ואוהבת כמו שלי יש כי הגעתי מבית כזה. לא צריך יותר מזה, אני צנועה וזה מספיק לי.  למיכאל יש כישרון גדול והוא בן אדם מדהים וצנוע ומגיע לו שאפרגן לו ככה. אני איתו מגיל קטן ואני רואה כמה הוא משקיע ומתמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי