מלך האינסטגרם: רונאלדו הציג את הרכש החדש, כוכב מכבי ת"א עזב

רונאלדו
רונאלדו | צילום: אינסטגרם

השבוע במצעד: ליאו מסי עם המהלך של חייו, מאור בוזגלו נפרד מהפועל באר שבע וערן זהבי עם ציון דרך משמעותי. יצאנו לדרך

(גודל טקסט)
מלך האינסטגרם במהדורה חגיגית עם שלל כוכבים ורגעים מיוחדים מחייהם של הספורטאים הטובים בעולם. והשבוע: ערן זהבי ציין שנה לאירוע ששינה את חייו, רונאלדו הציג לראווה את הרכש החדש וטל בן חיים הגשים חלום. מוכנים? יוצאים לדרך.


5. ערן זהבי מציין שנה – 5,842 לייקים ו-58 תגובות
הליגיונר הבכיר שלנו, ערן זהבי, ציין השבוע שנה למעברו המדובר ממכבי תל אביב לליגה הסינית עבור כ-8 מיליון דולר. זהבי, שזכה לחוזה עתק שנע סביב 60 מיליון ש"ח, מצדיק את שכרו בגוואנגז'ו ר.פ כשהוא מוליך את טבלת המבקיעים בליגה. אימת ההגנות של הקבוצות הסיניות. רק אמש (שבת) כבש שני שערים נפלאים בהפסד הדרמטי 4:3 לליפאן. אקס מכבי ת"א בן ה-29 העלה השבוע לאינסטגרם תמונה ובה כתב: "היום, לפני כשנה התחלתי אתגר חדש בקריירה. אני רוצה להודות למשפחה שלי ובעיקר לאשתי על התמיכה".


 

Today, a year ago I started a new challenge in my career. I would like to thank my family and especially my wife for her support! My club who believes in me and a big thank you to all Guangzou R&F fans who made me feel at home from day 1! #OneYear

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



4. מאור בוזגלו עזב את באר שבע – 4,545 לייקים ו-621 תגובות
קשר הפועל באר שבע בארבע השנים האחרונות, מאור בוזגלו, עלה לכותרות לא פעם בזכות יכולתו המקצועית ולא פעם בזכות פרשות שלא קשורות לכדורגל. השבוע כוכב האלופה הכריז סופית על עזיבתו את הנגב לאחר אינסוף ספקולציות על סיום דרכו. בזאת שם סוף לסאגה כשהעלה לאינסטגרם תמונה ובה ביתו מלא בארגזים. MB11 כתב: "אז זהו, סופה של תקופה יפה. הבית על ארגזים והזכרונות מאופסנים היטב בראש ובעיקר בלב. נותר לי רק לומר תודה. תודה לאלו שהריעו עודדו והעצימו ותודה גם לאלו שקיללו מן העבר השני של היציע. אני אוהב את כולם וכבר מתגעגע – תודה לך הפועל באר שבע".


 

אז זהו, סופה של תקופה יפה. הבית על ארגזים והזכרונות מאופסנים היטב בראש ובעיקר בלב. נותר לי רק לומר תודה. תודה לאלו שהריעו עודדו והעצימו ותודה גם לאלו שקיללו מן העבר השני של היציע. אני אוהב את כולם וכבר מתגעגע – תודה לך הפועל באר שבע ❤ #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



3. טל בן חיים הגשים חלום – 7,341 לייקים ו-588 תגובות
חלוץ מכבי תל אביב בארבע השנים האחרונות, טל בן חיים, עזב השבוע לספרטה פראג והגשים חלום לשחק באירופה. השחקן, שישחק בארבע השנים הקרובות בצ'כיה בעבור שכר בסיס של מיליון יורו לעונה, נפרד השבוע מחבריו לקבוצה, עמם זכה בשתי אליפויות, גביע המדינה וגם רשם העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בן חיים כבש אשתקד 15 שערים בליגת העל וללא ספק השאיר חור בהתקפת הצהובים שיצטרכו להשלים את החסר. בתמונה שהעלה כתב: "רוצה להודות למועדון מכבי תל אביב על ארבע שנים מדהימות שבהן השגנו הכל ביחד! הישגים היסטוריים תארים דרבים צהובים ורגעים בלתי נשכחים". שוערי ליגת העל נושמים לרווחה.


 

היום אחרי ארבע עונות אני חותם בספרטה פראג ועוזב את מכבי. אני רוצה להודות למשפחה שלי לאשתי ליאן ולבני בכורי שון שהם הכוח שלי, להורים שלי שליוו אותי בכל צעד וצעד בכדורגל מגיל 6(!) ולחברים הקרובים. אני רוצה להודות למועדון מכבי תל אביב על ארבע שנים מדהימות שבהן השגנו הכל ביחד! הישגים היסטוריים תארים דרבים צהובים ורגעים בלתי נשכחים. לכל החברים לקבוצה לאורך השנים שעזרו לי לעזור לקבוצה, חלקם ישארו החברים הכי טובים שלי לכל החיים, האנשים היקרים שעובדים מסביב לשעון ומאחורי הקלעים רחוק מאור הזרקורים כדי להפוך את המועדון הזה למה שהוא וכמובן לקהל של מכבי שנתן לי להרגיש מהשנייה הראשונה שעליתי על הדשא עם החולצה הצהובה כ"כ אהוד ואהוב, נתתם לי משהו שאי אפשר לקנות בכסף ולא הרבה אנשים זוכים לו וזה האהבה האינסופית שלכם ועל כך אהיה אסיר תודה תמיד. כל שנותר זה להרגיש בר מזל ולהודות על התמיכה ברגעים היפים וגם ברגעים הקשים. אז שוב ת ו ד ה אני אוהב אותכם וכבר מתגעגע! #YallaMaccabi

A post shared by Tal Ben-Chaim ⚽ (@talbenchaim11) on



2. כריסטיאנו רונאלדו אבא בלאגן – 7.6 מיליון לייקים ו-182 אלף תגובות
לכוכב ריאל מדריד נולדו לאחרונה תאומים, בן ובת, מאם פונדקאית שזהותה סודית כמובן. על פי דיווחים ברחבי העולם, שמם של התינוקות החדשים הם מתאו ואווה והם מצטרפים לקן המשפחה עם כריסטיאנו ג'וניור הבכור בן ה-6 שמעתה יצטרך לחלוק את צעצועיו עם אחיו החדשים. כל זאת היה בגדר שמועות ולא זכה לאישור רשמי מצדו של הכוכב הפורטוגלי עד שהשבוע שבר את הקרח והעלה תמונה מרגשת לאינסטגרם ובה הוא אוחז בתינוקות וכתב: "כל כך שמח שאני יכול להחזיק את שתי האהבות החדשות בחיי". אם זה לא מספיק, השבוע דווח כי בת הזוג שלו ג'ורג'ינה רודריגז בהריון והיא בחודש חמישי. רונאלדו בדרך לרביעייה נוספת?


 

So happy to be able to hold the two new loves of my life ❤

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



1. ליאו מסי התחתן – 3,215,299 לייקים ו-32.9 אלף תגובות

ליונל מסי ובת זוגו בשמונה השנים האחרונות אנטונלה רוקסו נישאו בשישי האחרון בעיר הולדתו רוסאריו שבארגנטינה. אל החתונה המפוארת הוזמנו כ-260 בני משפחה וחברים קרובים, ביניהם ידוענים וכוכבי כדורגל רבים אשר חלקו עם הזוג את הרגע המאושר. בין כוכבי הכדורגל שהגיעו למאורע ניתן היה למצוא את: ניימאר, דני אלבס, פיקה ושאקירה, צ'אבי, קרלס פויול, סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה, ססק פברגאס וסמואל אטו מלווים בבנות זוגם, לואיס סוארס שהגיע עם בני משפחתו, אסקיאל לאבצי ורבים אחרים. אם תהיתם לגבי האוכל בחתונה, אז התפריט הורכב משש מנות שונות הכוללות מאכלים ארגנטינאים, אמפנדס, מנות סושי יפניות והרבה סוגי שתיה חריפה. תמונה רשמית בחשבון האינסטגרם של מסי עוד אין אבל יש אצל החבר הטוב ניימאר.


 

Te deseo lo mejor siempre hermano .. Felicidades @leomessi e Anto

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי