גולדן גירל: לעומרי כספי ואשתו נולדה בת בכורה

עומרי כספי ושני רודרמן
עומרי כספי ושני רודרמן | צילום: אינסטגרם

הכדורסלן שלנו ב-NBA ואהובתו הביאו לעולם תינוקת ראשונה למשפחה ושיתפו תמונה מרגשת באינסטגרם: "המתנה הכי מדהימה בעולם"

(גודל טקסט)
השבוע הטוב בחיים של עומרי כספי ממשיך. אחרי שאשתו שני, ילדה לפני בדיוק שלושה ימים את בתם הבכורה בתאריך המושלם ה-7.7.17, היום השתחררו השניים מהמלונית של בית החולים "איכילוב" בתל אביב. השגריר הישראלי שלנו ב-NBA ודאי מסוחרר אחרי החתימה בשורותיה של האלופה גולדן סטייט ובקרוב מאד יטוס עם הנסיכות שלו אל מעבר לים לייצג אותנו בכבוד.



עד שזה יקרה, רק לפני שעות בודדות שיתף כספי פוסט אקסטרה מרגש באינסטגרם: תמונה של רגלה הקטנה של התינוקת ועד שנדע איך ייקראו לה, סביר להניח שזה יהיה שם בינלאומי כיאה לישראלים שגרים בארה"ב. כמעט מאה אלף עוקבים קראו את מילותיו המרגשות של הפורווד שכתב: "הגיבורה שלי, שני, הביאה למשפחה שלנו את המתנה הכי מדהימה בעולם. אני אוהב אותך".




 

(7/7/17) @shani_casspi הגיבורה שלי… הביאה למשפחה שלנו את המתנה הכי מדהימה בעולם. אני אוהב אותך. "היא שברירית וחשופה, היא משי וקטיפה אם מישהו רק יעז אני מוכן למתקפה… שמיום התחלתה את אהבתינו מכילה ואם תרצה משענת או נפש מאוזנת אדאג להגיש את כתפי לראשה ואם תרצה לשבת או אוזן קשבת אקשיב בסבלנות לכל רחשי ליבה… בעולם שלה אני עומד בפתח… שומר הסף רק שאיש לא ייפגע…"

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on



 

אחרי שהזלנו דמעה והתרגשנו כמו כל המגיבים והמגיבות, קראנו את מילות השיר "בעולם שלה" של התקווה 6, שכספי הקדיש לאישה שלו. רומנטיקן הבחור! מיסס כספי- רודרמן אגב, נראתה פצצה שלושה ימים בלבד הלידה שהתרחשה בשבוע ה-39, כשעשתה את הדרך הביתה בהרכב החדש של בעל, אישה ותינוקות. 

 

 

Happy 1st Anniversary to my queen!! ♥️

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on



 

 

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי