ט"ו באב צהוב: קרויף כמו שלא הכרתם, שוינפלד עם הפצצה שלו

ג'ורדי קרויף עם ילדיו
ג'ורדי קרויף עם ילדיו | צילום: אינסטגרם

נציגי מכבי תל אביב ציינו אמש (שני) את יום האהבה ובגדול. מאמן הצהובים טס לספרד כדי לבלות עם היקרים לו מכל ואילו החלוץ האמריקאי-ישראלי נהנה מיין איכותי לצד הגרמנייה השווה שלו

(גודל טקסט)
הרבה מאוד כדורגלנים חגגו אמש את ט"ו באב בצורה כזאת או אחרת, אבל היו שניים שתפסו את תשומת ליבנו במיוחד ובמקרה שניהם מגיעים מסגנית האלופה, מכבי תל אביב. למי שלא יודע, ג'ורדי קרויף, מאמנם של הצהובים שמתגורר במתחם פארק צמרת התל אביבי, מעיד על עצמו שהוא מת על העיר ושהוא "חיית לילה". אמש (שני), בחר לחגוג בצורה קצת שונה ודווקא מחוץ לעיר ללא הפסקה. 




 

כמידי שבועיים, קרויף טס ללב שלו שנמצא בברצלונה, שני ילדיו, ג'ולאן ודנה. גם אתמול האבא המשקיען עשה זאת ולקח את הילדים לאי הספרדי הכי מטורף שקיים, איביזה, על מנת לחגוג את יום ההולדת של בנו הבכור. ועל זה נאמר, אמא ואבא תלמדו. המאמן של מכבי לא מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלו את חייו הפרטיים אבל אתמול לא יכל להתאפק והעלה לסטורי שלו תמונות עם הילדים שקיבלו גנים הולנדים מוצלחים למדי. 





ג'ורדי והילדים
התפוח לא נופל רחוק מהעץ. ג'ורדי וג'ולאן קרויף. צילום: אינסטגרם


 

בדומה לג'ורדי, גם חלוץ הקבוצה ארון שוינפלד לא חסיד של שיתופים ברשת. אמש חגג את יום האהבה בפסטיבל היין שבמוזיאון ישראל עם אהובתו, רובי, ולא יכל להתאפק כשהעלה תמונה יפייפיה של שניהם. אם לא הכרתם את הפצצה שלצדו עד היום, מדובר בעולה חדשה מגרמניה, יהודייה, שמסתבר באופן לא מפתיע שהיא תופסת הרבה תשומת לב בחדר ההלבשה של הצהובים. שימו לב לתגובות שגרף הפוסט מהשחקנים הצהובים כחולים של קרויף.




 

Smiles For Days

A post shared by AaronSchoenfeld18 (@aaronschoenfeld18) on


 

 

A post shared by RUBY (@rubysarahaas) on


 

❤️

A post shared by RUBY (@rubysarahaas) on


 

A post shared by RUBY (@rubysarahaas) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי