מי צריך את הנבחרת? מיכה גולסה ואצילי קרעו את יוון

אייל גולסה, דור מיכה ועומר אצילי
אייל גולסה, דור מיכה ועומר אצילי | צילום: אינסטגרם

שחקני מכבי תל אביב לא קיבלו זימון, כל אחד מסיבותיו, וניצלו את הזמן לנופש מושלם עם בנות הזוג. התמונות והפרטים בפנים

(גודל טקסט)
בזמן שנבחרת ישראל ספגה אמש (שבת) הפסד מביך מנבחרת מקדוניה וכל העיניים נשואות לערן זהבי אחרי תקרית השלכת סרט הקפטן, יש כאלה שניצלו את סוף השבוע לנופש מושלם. אנחנו כמובן מדברים על אלה שלא זומנו על ידי אלישע לוי והרשו לעצמם לארוז מזוודה ואת הנשים היפות ולתת גיחה לסופ"ש שטוף שמש.


 

Vacation mood ☀️

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on



תשאלו את דור מיכה, אייל גולסה ועומר אצילי, נציגי מכבי תל אביב שקפצו להרקליון כרתים לחופשה מפנקת עם הנשים היפות. את גולסה עובדי המלון אפילו זיהו מימיו בפאוק סלוניקי ככה שיחס וי איי פי היה להם גם שם. מעבר לבטן גב ולאוכל השווה, החבורה שכללה גם את מאי אשתו של גולסה ואת נואל ברקוביץ' של מיכה ואור בן דוד של אצילי (שאנחנו מצפים בקוצר רוח כבר לראות טבעות מנצנצות שם בגזרה) שכרה אופנועים ויצאה לבדוק מה יש לאי היווני להציע.



שחקני מכבי תל אביב עשו חיים (אינסטגרם)


שחקן נוסף שהחליט לנצל את פגרת הנבחרת עד תומה הוא הנשוי הטרי, עידן ורד ומאי שלו שנפשו לא רחוק מהחבורה התל אביבית, באי יווני אחר שגם בו ביקרו לא מעט כדורגלנים בקיץ האחרון, מיקונוס. הזוג ורד נהנה מנופים עוצרי נשימה ומסיבות חוף ועושה את זה בסטייל כתחליף לירח דבש שעדיין לא הספיקו לנסוע אליו. מעניין אם בדרך חזרה לישראל יתקלו באייל גולן שנמצא גם הוא בגזרה, בעוד סוף שבוע מטורף עם החברים בניקוסיה שבקפריסין.


 

Paradise ☀️

A post shared by Idan Vered (@idanvered) on

 

A post shared by Idan Vered (@idanvered) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי