כשניימאר פגש את נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר עם ניימאר
נטע אלחמיסטר עם ניימאר | טוויטר

כוכב פ.ס.ז' אולי מתעמת עם חבריו לקבוצה, אבל בתצוגות האופנה ברחבי העולם הוא ידודתי בהרבה, כמו שהבינה בת זוגו של רמי גרשון השבוע

(גודל טקסט)

זה לא חדש לנו שנטע אלחמיסטר מסתובבת לה בעולם מיעד ליעד, בין אירועים, צילומים, פרימיירות ותוכניות בכיכובה, אבל הפעם היא הצליחה להפתיע גם אותנו. כבר יומיים שהדוגמנית הישראלית נמצאת עם הסוכן שלה שי אביטל (שרק השבוע סיפרנו לכם שמשהו כנראה מתבשל בינו לבין אלכסה דול) בלונדון, מתכוננת לתצוגת הענק של טומי הילפיגר.


אמש זה קרה ואלחמיסטר הגיעה לבושה בבגדי המותג לתצוגה המפוארת השנתית של המעצב הכי סלב בעולם כאשר שמות של הדוגמניות הכי שוות על הפלאנטה צעדו על המסלול כמו: שרה סמפיו, ג'יג'י ובלה חדיד והיילי בולדווין, אך היילייט של הערב היה דווקא בסיום התצוגה, בזמן ההופעות והריקודים. אז נטע שלנו, המטאור הראשל"צי פגשה את כוכבה המהולל של פאריס סן ז'רמן, נייאמר. היא פרזנטורית של כל כך הרבה רשתות ישראליות, הוא אייקון אופנה ופרזנטור של "ריפליי" כך שבטוח שהיה להם הרבה על מה לשוחח.

 


שלא נדבר על רמי גרשון שלה שנשמח לדעת אם היא סיפרה לו על מכבי חיפה ועל היזראלי ליג כאן בארצנו הקטנטונת…כמובן שהכוכב הענק שלו 82 מיליון (!) עוקבים באינסטוש לא נשאר אדיש לקסם של הדוגמנית הישראלית ושיתף בעצמו את התמונה איתה בחשבון שלו! לא מפסיקה לעשות לנו כבוד הילדה.


עושה לנו כבוד על בסיס שבועי
מפגש פסגה בג'ינס. נטע מראשון עושה לנו כבוד על בסיס שבועי


כוכב כדורגל ואייקון אופנה. ניימאר
כוכב כדורגל ואייקון אופנה. ניימאר


הגשימה את החלום של בן הזוג?
הגשימה את החלום של בן הזוג?


מושלמת. נטע אלחמיסטר דוגמנית השנה
מושלמת. נטע אלחמיסטר דוגמנית השנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי