דיא סבע קרע את דור פרץ, גלזר הפסיד למיכאלשוילי

איינבינדר, גולסה, בדש וממן בפיפ"א 18
איינבינדר, גולסה, בדש וממן בפיפ"א 18 | ראובן שניידר

מכשירי סוני פלייסטיישן4 פוזרו ברחבי חנות אדידס בדיזנגוף סנטר ומיטב הסלבס וכדורגלני הארץ זכו לשחק בפיפ"א 18 בבכורה עולמית. אז מה היה שם? כל הפרטים והתמונות מהאירוע

(גודל טקסט)

המשחק החדש בסדרת "FIFA" מבית EA SPORTS, פיפ"א 18, הושק בישראל ערב לפני כל העולם ולאירוע גברי במיוחד שנערך בחנות הדגל החדשה של Adidas בדיזנגוף סנטר הגיעו מיקס של שחקנים, סלבס וכמובן שחקני כדורגל ששיחקו ראש בראש בעמדות Sony Playstation4 שפוזרו בחנות ואפשרו לכולם לצפות במשחק באיכות שידור 4K. בין הגיימרים החובבים הסתובבו דיילים עם צ'יפס, נקניקיות וכמיטב המסורת ברזי הבירה לא נחו לרגע. 

הדוגמן/שחקן עומר דרור הגיע במדי הקבוצה האהובה עליו, יובנטוס, והתחדש במשחק חדש שאמור להוות הפוגה בין החזרות למחזמר בו הולך להשתתף בחנוכה. כוכב הצעירים דין מרושניקוב ושוער הכדורגל עמרי גלזר שיחקו והפסידו לשלום מיכאלשוילי וגיא אריאלי, שמשחקים קבוע. חנן ממן, אייל גולסה ודן איינבינדר הצטרפו גם הם לחגיגה בטורניר משלהם.


סבע ופלקושצ'נקו לא משאירים סיכוי לדור פרץ ודני רופ (ראובן שניידר)

מיכאלשוילי הפגין יכולת גבוהה במיוחד והפסיד אך ורק לאלוף הארץ לשעבר בתוצאה 3:1. בגזרת הליגה שלנו, מלך השערים של ליגת העל דיא סבע ושחקן הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו ניצחו את כוכבה הצעיר של מכבי ת"א דור פרץ ואת דני רופ – שלא חשש לבעוט במקצוענים.

הקומיקאי אסי ישראלוף שיחק מול שחקנה של נתניה, ברק בדש שהגיע עם הילד לחיזוק, כוכב הנוער שגיא ברייטנר הגיע עד לפתח האירוע עם הבת זוג החדשה גיל לבנת שלא נכנסה מחשש מעדשות המצלמות. ברייטנר שיחק יחד עם חברו הטוב וחובב פיפ"א מושבע, היוטיובר תומר לוי, עד שהגולש והאקס ארוס של קסניה טרנטול, עמרי בן נתן "התפרץ למגרש" וקטע את המשחק. גם דידי הררי הרעיף חיוכים וגיא גיאור עשה גיחה רגע לפני הסוף והספיק למשחק אחד אחרון.


ברק בדש, אסי ישראלוף ודידי הררי נהנים (ראובן שניידר)



בן נתן. הגולש והאקס של טרנטול נותן בסלפי (ראובן שניידר)


שגיא ברייטנר עם המדים האדומים של יונייטד. החברה נשארה בחוץ (ראובן שניידר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי