המחשוף שהלך רחוק מידי, בסוכה שלנו: מצעד המתלבשים והמתלבשות

ספיר יולי
ספיר יולי | צילום: אינסטגרם

חגי תשרי הם התקופה הטובה ביותר להתגנדר, אז מי חייב לשרוף את הג'ינס שלו? איזו פצצה נראית מיליון דולר גם כשהיא הולכת למכולת? מי עקפה את כולן בהליכה עם בגד ים עוצר נשימה? ומי התינוק המצטיין? התשובות כאן

(גודל טקסט)
 חגי תשרי הם התקופה האידיאלית להתלבש במיטב מחלצאותינו ולהתקשט כפי שעשה אמש כל עם ישראל. אבל מה קורה במהלך כל השנה? מי יודע לדייק ולא רק להרשית? איזו אשת כדורגלן עושה את זה מושלם כל פעם מחדש? באיזה ארון המדור חומד? מה היה האקססוריז המצטיין, ומי חייב איזה דיבור צפוף עם סנדרה רינגלר? כל התשובות מחכות לכם במצעד הבא.


מצטיין סלפי המעליות: תומר חמד. הנציג הישראלי שלנו בפריימר-ליג חובב אופנה ולבוש טוב. החלוץ נוהג מעת לעת להציג את ההופעות שלו במעלית של בניין מגוריו בברייטון. לא על כל אחד חליפה מהסוג הזה הייתה עובדת, אבל כשאתה משחק באירופה, גם הלוק נדבק. קבל מאיתנו לייק תומר והמשך כך.


 

Night out

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on




חייב לשרוף את הג'ינס הזה: אביחי ידין. שחקנה של הפועל ת"א הוא ציר מרכזי בסגל האדומים וגם בחדר ההלבשה. בעת שבנה את הסוכה לחג הציג ידין ג'ינס שעל פניו נראה תמים. התחתונים של קלווין קליין מבצבצים וכך גם הריבועים, כך שאין לנו ספק שהבחור נראה אש – אבל אביחי, נשמה, מכנסי שבע שמיניות נעלמו בתחילת שנות האלפיים. ועוד עם פרנזים בקצה!



אביחי, תעבוד גם על זה (אינסטגרם)


מתלבשת מיליון דולר גם למכולת: ספיר יודשקין יצחקי. אשתו של ברק יצחקי היא פאשניסטה רצינית אם לא הייתם מעודכנים. זה לא ממש פייר כשכל אאוטפיט שתשימי על עצמך מקבל נקודת מבט של רגליים שלא נגמרות וגוף אלוהי. אנחנו בחרנו את הלוק האהוב עלינו בו מציגה ספיר מראה סתיוי מושלם.


 

Tuesday night ✌

A post shared by Sapir Yudashkin Itzhaki (@sapiryudashkin) on



האקססוריז שהמדור חומד בו: תיק הגב של עידן ורד. בשדה התעופה בציריך, טל בן חיים שיתף בחשבון האינסטוש שלו את עידן ורד והתיק שלו ואנחנו נותנים ציון 10 ואף מעוניינים לדעת מהיכן הוא נרכש? (שלח לנו הודעה פרטית, עידן) ממש כמו האישיות הצבעונית של הקשר המוכשר של בית"ר, כך גם תיק הגב או הילקוט מייחד אותו מכל השאר שהולכים על המותגים הבנאלים שמסגירים את העובדה שהם שחקני כדורגל. עם הסטייל שיש לאשתו, מאי זיו ורד, לא פלא שגם הוא אחראי ליציאות מדליקות שכאלה.



צור איתנו קשר, עידן!


הקעקוע האהוב
: איתמר ניצן. השוער של ק"ש השאיר אותנו פעורי פה כשהצטלם למותג כפפות השוער "אליט ספורט" וחשף קעקוע של עמוד טוטם שמכסה את כל גבו. יש לא מעט קעקועים מגרים בליגת העל החל בשרוולים של חנן ממן ובוריס קליימן, או בקעקוע החדש של מאור בוזגלו, אבל ניצן, עם התעוזה והמקוריות שלו, השאיר אותנו ספיצ'לס.


 

@elitesportgk

A post shared by Boris Kleyman (@boris_kl) on


בגד הים המצטיין של השנה: ספיר יולי. כל כך הרבה יפות, כל כך הרבה גופות, אבל רק אחת זוכה. ממש כמו משפט ההכתרה בטקס מלכות היופי. הליגה שלנו רוויית פצצות, על כך אין ויכוח. חלקן אפילו בעלות מותגי בגדי ים מהממים אבל בואו חברים, האם יש מה לומר על בגד הים הזה שהציגה ספיר יולי, בת זוגו של אריק ינקו, בחופשה המשותפת שלהם הקיץ באיי סיישל? שגרירה כזאת לישראל בעולם ולעולם לא יהיו מלחמות.


 

Heaven

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on



עושה לנו חשק להרכיב משקפי ראייה: מיכאל אוחנה. מיכאל והדר די זהב, בת הזוג, עושים את זה בסטייל ואנחנו חייבים לתת להם ח.ח רציני בעקבות העובדה שהם ממש צעירים ופשוט יש להם את זה. הלוק של המשקפיים של הגיק הולמות את שחקנה של הפועל ב"ש ואנחנו נשמח לראות אותו מרכיב את זוג המשקפיים האלו באופן קבוע כל עוד הוא לא מלהטט על כר הדשא. ביג לייק.



ביג לייק!


המחשוף שהלך רחוק מידי: מאור בוזגלו. זה לא סוד שהמדור מחבב את משפחת בוזגלו מאוד ואת מאור בפרט. יש לבחור סטייל נהדר בדרך כלל, כזה שמביא ניחוח מארצות הברית בעיקר לאחר ששיחרר לעולם את ליין הכובעים שלו MB11. השבוע, מאור הגיע לאירוע לבוש במיטב מחלצותיו, אך המדור היה מתקן טעות אחת בלבד – המחשוף. אין בו צורך. כפתור אחד נוסף לסגור והלוק אש. ושום מילה על ג'ובאני רוסו חתן בר המצווה.



אנחנו עדיין אוהבים אותך מאור


יציאת העונה (שרק התחילה): רמי גרשון עם כפכפי טבע נאות. אותו בוזגלו העלה לסטורי שלו סודות מחדר ההלבשה של מכבי חיפה כאשר בלם הרכש, רמי גרשון, נתפס כשהוא נועל סנדלי טבע נאות בווייב של "סתלבט". ואנחנו אומרים, נהפוך הוא, גמרתם אותנו חברים כדורגלנים עם כפכפי יוצאי ברית המועצות שלכם. הנה אחד שעושה את זה בלוק הקיבוצניקי שזה הכי גברי שיש שלא נדבר על הנוחות. רמי, אם זה עובד על נטע זה בטוח גם עובד עלינו.



כל מילה מיותרת


עושה לכם בית ספר בבגד ים: לירוי צעירי. הבחור והגופה המנצחת. מה לעשות, יש הרבה סטיגמות על תימנים (רובן פחות נכונות) אבל מה שכן, הם יודעים לשיר ויש להם גוף חסר אחוזי שומן. וכך גם לירוי החתיך נראה בבגד ים כמו אחד שיכל בכיף לקטוף קמפיין להלבשה תחתונה לגברים. לקוראות שלנו רק נזכיר שמדובר ברווק. לא ברור איך. לירוי ממשיך גם בימים אלו להראות בבגד ים כמו שנבחרת ישראל לעולם לא תראה, מצוין.


 

במסיבה של דיי ג'יי סלומון עם סלומון קאלו⚽️⚽️

A post shared by Liroi Tzairi. לירוי צעירי 55 (@liroitzairi8) on



התינוק המצטיין של הליגה: אריאן קליימן. בחודש יולי בוריס וליאן קליימן הפכו להורים לראשונה כשנולד בנם הבכור, אריאן. מעבר לעובדה שמדובר באחד התינוקות היפים והמתוקים (טפו טפו), אמא ליאן דואגת להציג אותו באופן יומיומי בחשבון אינסטגרם שגורם לאלפי עוקבים להתמכר. כיאה לסטייל של גברת קליימן שאותה אנחנו חובבים כבר שנים, בייבי ארי יכול לשמש דוגמא למופת לתינוק מדוגם שמתלבש כל כך יפה שבא לנו כזה בדיוק.


 

#Arian_Kleyman

A post shared by (@lian_kleyman) on



תמונת החופשה המושלמת שחייבים למסגר: יובל אמזלג וחגי גולדנברג. נחתום ונסיים את מצעדנו החגיגי עם דוגמא למשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כאשר המגן הימני של מכבי נתניה, חגי גולדנברג, אוחז את אהובת ליבו, יובל אמזלג היפייפיה, לרגע של נשיקה סוערת שיש מן הראוי למסגר אותו לפחות לגודל של פוסטר בסלון. הזוג חגג את יום הולדתה ה-23 של אמזלג בקפריסין וחזר הביתה עם המזכרת המטריפה הזאת. עד לשנה הבאה שם נחכה כבר לטבעת.


 

HAPPY birthday to ME -23- בייבי תודה על טיול יומולדת מושלם ולכם חברים אתם משפחה שלנו @tsionazoulay90 @mach_abed19 @avivkordova @moringabay @adelbespalov

A post shared by DEDE' Swimwear (@yuvalamzaleg) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי