רמי גרשון הביע תמיכה בנטע אלחמיסטר: "אני תמיד מאחורייך"

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | לנס הפקות

סרטון העירום של עדן בן זקן ממשיך להסעיר את הרשת, בלם מכבי חיפה בפוסט נוגע: "את לב אחד גדול". הזמרת שיגרה מכתב התראה לפני תביעה ודרשה לקבל מענה לשאלות קשות. הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)
בימים האחרונים סרטון עירום של עדן בן זקן הופץ ברשתות החברתיות. בהמשך התברר שהוא צולם על ידי מצלמת אבטחה בעוד הזמרת מדדה בגד ים בחנות "בננות" שבבעלות אלחמיסטר והשותפה של לחברת בגדי הים נועה בני.


מי שמיהר להביע תמיכה בנטע אלחמיסטר הוא רמי גרשון, בלם מכבי חיפה ובן זוגה. "חיים שלי, מושלמת, את לב אחד גדול!", כתב גרשון והמשיך: "תמימה, טהורה וטובה – התגלמות השלמות. אני אוהב אותך ותמיד מאחורייך".



מוקדם יותר היום, כפי שפורסם ב-TMI, הגיעה התגובה הרשמית של הזמרת, באמצעות מכתב התראה לפני תביעה שהיא העבירה לדוגמנית נטע אלחמיסטר ושותפתה נועה בני, בעלות החנות ודרשה לקבל מענה לשאלות חשובות.


במכתב שנשלח על ידי עורך הדין גיא אופיר המייצג את בן זקן, מתברר כי בעלות החנות לא שיתפו פעולה עם עורך הדין ושאלות רבות נותרו באוויר: מדוע המקום צולם במצלמת HD צבעונית, נשמר במשך חודשים רבים ואף נערך. אבל יותר מכל, אם "נפרץ השרת", באיזה שרת מדובר? היכן הוא נמצא? למי הייתה גישה אליו?


לנוכח כך נכתב כי "המסקנה היא שחוסר שיתוף הפעולה ושלל תהיות שנותרו ללא מענה מצדכן, בן זקן מסיקה שהנכן עומדות, ביחד ולחוד, עם פרסום הסרטון והפצתו, וגרסתכן אינה אמת". עוד נכתב כי בן זקן זכתה לשיתוף פעולה גדול יותר מהפלטפורמות הבינלאומיות כמו וואטסאפ, גוגל, פייסבוק ועוד, מאשר מנטע אלחמיסטר ונועה בני. לחצו כאן לכתבה המלאה


 

Friday❤️

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

Is out @errocafashion !

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי