עכשיו תורה: מירן בוזגלו לוהטת בצילומים לקמפיין

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | לנס הפקות

בזמן שכולם מחכים לעונה השנייה של "הבוזגלוס", הכוכבת לבית בוזגלו גנבה את ההצגה ביום צילומים לרשת הנעליים FETISH. פצוע או לא, גם מאור הגיע לתמוך והצמד האהוב שוב הצליח לחמם לנו את הלב

(גודל טקסט)

בזמן שמאור בוזגלו מתאושש מהפציעה הקשה ומצטלם לעונה השנייה של "הבוזגלוס" וקמפיין עם שיר אלמליח ללי קופר, אשתו מירן גונבת את ההצגה בצילומי קמפיין אביב קיץ 2018 של רשת נעלי FETISH, אליה נבחרה מבין אלפי בנות דרך הרשת החברתית. זה לא סוד שמירן בין היתר חובבת נעליים מושבעת, כך שהחיבור למותג היה טבעי ביותר.

הצילומים נערכו היום (רביעי) החל משעות הבוקר הקטנות בבית מלון "הרודס" התל אביבי, כשמירן מצולמת בסיטואציות שונות בתוך בריכה ריקה ממים. השמש היוקדת לא הספיקה לחמם את הסט, ובין צילום לצילום התעטפה מירן בשמיכה שהביאו לה במיוחד מהחדר במלון, כיאה לכוכבת אמיתית. הבעל התומך מאור שוב הוכיח לכולם שהזוגיות ממשיכה גם מחוץ לחיים בבית והגיע לבקר אותה על הסט.


מירן בוזגלו בבריכה הריקה והקפואה (לנס הפקות)


נבחרה מבין אלפי בנות, ולא קשה להבין מדוע (לנס הפקות)

למי שבמקרה שכח, השניים הביאו לעולם זוג תאומים נוסף, שיין וליאו, אחים לריי ומיילי, מה שאומר שמירן פחות מחצי שנה אחרי לידה וזה לא מפריע לה להיראות פשוט מיליון דולר. בנוסף לקמפיין שמובילים הזוג בוזגלו, כל המשפחה משתתפת בקמפיין הוויראלי של אופל קורסה, כשעדיין לא ידוע מי מבין הזוגות יזכה בקורסה החדשה, אבל חשוב לציין כי מירן ומאור ויתרו על התענוג לזכות ברכב החדש לטובת יתר בני המשפחה. משפחת בוזגלו עושה לנו שמח בלב!


עושים לנו שמח בלב. מחכים לעונה השנייה של הבוזגלוס! (לנס הפקות)


פצוע או לא, מאור בוזגלו מתייצב לצד אשתו (לנס הפקות)


נראית מיליון דולר, ואל תשכחו שהיא אמא לארבעה! (לנס הפקות)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי