שי זהבי חושפת את הסוד הגדול

שי זהבי
שי זהבי | אינסטגרם

אשתו של ערן החליטה לקחת את ההצלחה האישית שלה צעד קדימה: "כל הזמן שואלים אותי 'איך את עושה את זה'?". הצצה לעולמה של אשת הזהב, הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)
כנראה שבקרוב מאד משפחת זהבי תתחיל להרוויח כסף לא רק מכיוונו של ערן. אמא שי המדימה פותחת בלוג שיכניס אותנו לכושר כשמיטב המפרסמים כבר מזהים את הפוטנציאל בהצצה לעולמה של אשת הזהב. כנראה שאם את קמה לאימון בבוקר שאחרי ליל הסדר כאשר כולם עוד מתאוששים מהמצות, הרבה אנשים ירצו לדעת מה הסוד שלך. מוכנים? שריקת הפתיחה אוטוטו יוצאת לדרך.


שי סיפרה שכולם רוצים לדעת איך היא עושה את זה, דבר שגרם לה לפתח את הרעיון לפתוח בלוג: "כל הזמן שואלים אותי איך את עושה את זה? איך נראים ככה אחרי שתי לידות? תספרי לנו מה הסוד שלך! לפני הכל אגיד שאין סוד, יש עבודה קשה ודרך ארוכה. שינוי מחשבתי שמוביל לתוצאה מדהימה", הסבירה זהבי שהבטיחה לקחת את כולנו להצצה קטנה לעולמה שם תספר הכל, החל מהחוויות האישיות שלה ועד לחלומות.


אין כמו לקבל טיפים ממי שעושה את זה 24/7 בשנתיים האחרונות. בעוד מספר ימים הבלוג של שי ייפתח ואנחנו נעדכן אתכם מידי שבוע מה בפיה של גורו הפיטנס ואורח החיים הבריא. כנראה שבבית של הראשלצים שחיים בסין, השאיפה למצויינות מדבקת לכן יהיה נחמד מאד לקבל שיעור מאחת שיודעת ובכלל לקבל הצצה לחייה של המשפחה הכי מעניינת בכדורגל הישראלי. 


 

כל הזמן שואלים אותי שי איך את עושה את זה? איך נראים ככה אחרי 2 לידות ? תספרי לנו מה הסוד שלך ? אז לפני הכל אתחיל בזה שאין סוד יש עבודה קשה ודרך ארוכה , שינוי מחשבתי שמוביל לתוצאה מדהימה … אז החלטתי לפתוח בלוג- בו אספר לכם הכל , ואקח אתכם להצצה קטנה לעולם שלי , לחוויות שלי ולחלומות שלי. מתקרב בצעדי ענק!!!! רק עוד כמה ימים…

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

 

WELCOME TO MY WORLD COMING SOON…

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

 

"ממחר דיאטה" מכירות את המשפט הזה? סביר להניח שכל אחת מאיתנו אמרה אותו כמה פעמים בחייה ( כולל אני ) ועוד תגיד…לפני שנה עשיתי שינוי בחיי , החלטתי לשנות את התזונה שלי ושל בני משפחתי – הוצאתי ממתקים ושוקולדים והכנסתי פירות וירקות , החלטתי שאני רוצה שנתחיל לאכול בריא, שאני רוצה לרדת במשקל בצורה הבטוחה והחכמה ולא בדיאטת בזק של 17 יום או כל מיני דיאטות כאלה ואחרות , אז את צלחת החטיפים אחרי הגן החלפתי לילדים בצלחת פירות ואת כל המטוגנים למינהם הוצאתי מהלקסיקון שלנו ואת האמת זה הדבר הטוב שיותר שיכולתי לתת לעצמי ולמשפחה שלי , כל כך הרבה יש בתזונה – עולם ומלואו , הדרך הבטוחה ביותר לירידה בטוחה במשקל ולחיים בריאים וארוכים יותר .

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

 

Never give up yourself

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי