בגדי הים שולטים

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | צילום:אינסטגרם

הדוגמניות הלוהטות עלו השבוע על ביקיני והצטלמו בשלל פוזות לעיני המצלמות, מי להשוויץ, מי להשתזף ומי להציג את הקולקציה החדשה. וגם: האקסית של שלומי אזולאי, גם יפה וגם אופה

(גודל טקסט)
איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב ורואים ביקיני בכל מקום, כי האביב הישראלי לעיתים מתבלבל ומגיע חם מידיי וזה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע האחרון. בזמן שנטע אלחמיסטר רתחה במלדיביים, שני כספי עלתה על בגד ים מנוקד בחופשה עם השחקן המשוחרר שלה במקסיקו ואנה קאקיץ' בת הזוג של ראיקוביץ' המשיכה לסחרר את המצלמה בגזרה מושלמת בביקיני בסרביה, גם כאן בארץ הקודש היו כמה שעשו את זה נהדר.


 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on


 

Margaritassss

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on


 

❤️

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on


אנה קאקיץ'. כיף בסרביה (אינסטגרם)
אנה קאקיץ'. כיף בסרביה (אינסטגרם)


ראשונה היא קורל סימנוביץ', שכבר הבנו שלעקוב אחרי הלוז שלה זאת משימה בלתי אפשרית. סימנוביץ' הגיעה ארצה כדי להצטלם לקמפיין החדש של "גליתה" שם היא משמשת לפרזנטורית ראשית, אך קודם כל צריך לעבוד על השיזוף נשמות. הדוגמנית הגיעה אל החופים של צפון תל אביב עם חברות והציגה גזרה שאוטוטו תראה נהדר גם בשמלת כלה. עד אז קבלו אותה בבגד ים כשהיא נראית וואו. בכל זאת, אשתו לעתיד של סרג'י רוברטו.


 

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



קורל סימנוביץ' וחברה (אינסטגרם)
קורל סימנוביץ' וחברות (אינסטגרם
קורל סימנוביץ' וחברות (אינסטגרם)


אמרתם ביקיני אמרתם יובל אמזלג. הצמודה של המגן השמאלי של מכבי נתניה חגי גולדנברג הגיעה ביום שישי האחרון לבאר שבע, שם התקיים פסטיבל בגדי הים הגדול בארץ "ביקיניפסט". חוץ מלהראות נהדר בבגד ים, אמזלג גם מכרה את הקולקציה החדשה של המותג שלה dede, אותו תוכלו לראות על הרבה נשים בקיץ הקרוב.


 

BACK to STOCK !!!! BOBI !!!!!! להזמנה 0523437406 משלוחים לכל הארץ

A post shared by DEDE' Swimwear (@yuvalamzaleg) on



 

My girl wearing "Sandy" DEDE משלוחים לכל הארץ 0523437406

A post shared by DEDE' (@dede_swimwear) on



הבאה בתור היא יובל בן לולו, האקסית של שלומי אזולאי שמציגה את בגדי הים של המותג "מובו". האקסית המפורסמת של הקשר של מכבי חיפה עובדת סביב השעון, וכעת מפרסמת את בגדי הים כשמעבר ללהראות לוהטת בביקיני היא גם נכנסה חזק לעולם האפייה. תשאלו את החברה הטובה ספיר יודשקין יצחקי, שזכתה לטעום מהיד של החברה הטובה שהגיעה לפנק אותה בסופש בעוגה מיוחדת בזמן שספיר לא הייתה ממש בקו הבריאות.


 

Tropical vibes • @moboswim

A post shared by Yuval-Bar Ben Lulu ✨ (@yuvibl) on

יובל בן לולו (אינסטגרם)
יובל בן לולו. גם יפה וגם אופה (אינסטגרם)
יובל בן לולו. גם יפה וגם אופה (אינסטגרם)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי