טר שטגן וברטרה יגיעו לחתונה של סרג'י וקורל, מסי לא

סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ'
סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

שני חבריו הטובים של שחקן ברצלונה ינחתו בארץ הקודש, קפטן נבחרת ארגנטינה ייעדר. ההכנות, החינה, מסיבת טרום החתונה ורשימת המוזמנים - כל הפרטים לקראת האירוע הנוצץ של השנה

(גודל טקסט)
ההכנות לחתונה הנוצצת של קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו שתתקיים ביום רביעי הגיעו הערב (שני ) לנקודת רתיחה. הזוג ערך מסיבת טרום חתונה לשם המוזמנים הגיעו לבושים בלבן והחתן והכלה הונפו באוויר.


אתמול הכלה היפייפיה ערכה טקס חינה מצומצם בדירה התל אביבית של אביה רוני סימנוביץ' ואשתו פנינה רוזנבלום. חוץ מלראות את קורל מפזזת בבגדי חינה מסורתיים לצידה של רקדנית בטן מקצועית, ניתן היה לראות את החבורה המפורסמת בהרכב חסר שכלל את שביט ויזל, יערה בנבנישתי, ליקי ולירן כהנר שבאו להרים. גם דין וויס הגיעה לשתות צ'ייסר עם חברת הילדות שלה שמתכוננת לרקוד עד אור הבוקר ברחבת הריקודים של חוות רונית. כל השמות האלו הם רק חלק מרשימת המוזמנים לחתונת השנה.


שמות נוספים שצפויים להגיע להרים לכוכב ברצלונה ולדוגמנית הישראלית: המאורסים הטריים נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, בר זומר, ירדן הראל, שלומית מלכה ויהודה לוי. מצד החתן נצטרך לחכות ולראות מי מחבריו לברצלונה יעשו את הדרך לישראל רגע לפני המונדיאל, כשכבר עכשיו ברור שליאו מסי לא יגיע. מי שבטוח יגיעו לארץ הקודם הם החברים הקרובים של הזוג המאושר: מארק אנדרה טר שטגן ואשתו דני. גם מארק בארטה מבטיס ואשתו מליסה חימנז הבטיחו את הגעתם.


בעוד אנחנו סופרים את הדקות, קורל וסרג'י אפילו הספיקו לעבוד על השיזוף כשהגיעו עם חברים לחוף הגזיבו. חוץ מזה, סימנוביץ' ביקרה אצל מימי לוזון הקוסמטיקאית של אירינה שייק, אצל דורית גבות המפורסמת וכבר הכינה את הציפורניים אחרי פדיקור מניקור מקצועי. אנחנו מחכים כבר לראות את קורל בשמלה! עוד פחות מ-48 שעות זה קורה, אבל מי סופר?


 

@browniespain #browniegirl

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

 

Coral & Sergi pre wedding #Cassouto headpiece @lirazagam @asafbabo @zuhairmuradofficial @zuhairmuradprivate @coralsimanovich @sergiroberto

A post shared by Jewelry&Accessories (@efratcassouto) on

 

In love @sergiroberto @coralsimanovich

A post shared by Sergi Roberto Fanpage (@sergiroberto20_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי