איזו מזכרת שמרה אשתו של קסיאס ממונדיאל 2010?

שרה קרבונרו, איקר קסיאס
שרה קרבונרו, איקר קסיאס | Instagram

במונדיאל שנערך בדרום אפריקה לפני שמונה שנים נחשפנו לסיפור האהבה המדהים בין שוער נבחרת ספרד דאז לבין הכתבת שסיקרה אותו, שרה קרבונרו שמאז כבר הפכה לאם ילדיו. היום היא שיתפה עם עוקביה זיכרון מיוחד

(גודל טקסט)
העיתונאית ואשתו של איקאר קסיאס, שרה קרבונרו, נהנתה בשבוע וחצי האחרון משידורי המונדיאל מהשורה הראשונה במוסקבה לצד בעלה שמשדר לטלוויזיה המקסיקנית. לפני מספר ימים שבה לספרד ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את אחת המזכרות ששמרה מגביע העולם המשמעותי ביותר לה ולבעלה. הקיץ של 2010 שהפך לאחד הרגעים ההיסטוריים הגדולים ביותר עבור הספורט הספרדי, כאשר נבחרת הכדורגל הפכה לאלופת העולם.


אנחנו זוכרים את הזכייה של ספרד גם הרבה בזכות זה אחת הנשיקות המפורסמות ביותר בכדורגל – אם לא הזכירה ביותר – כאשר השוער לא יכול היה לעצור את ההתרגשות בעקבות הזכייה, תפס את זוגתו המראיינת ונישק אותה לעיניי חצי עולם. באותו זמן, קסיאס וקרבונרו רק החלו את מערכת היחסים שלהם כשנפגשו בדרום אפריקה במסגרת העבודה. כעת רצתה העיתונאית לחלוק עם עוקביה את אחד הזיכרונות שהיא שומרת מאותם ימים.


"כשעושים סדר במגירת תכשיטים, אתה מוצא דברים עם הרבה ערך סנטימנטלי. גביע העולם 2010 – זיכרונות מאפריקה", סיפרה העיתונאית היפייפיה כשצילמה שרשרת עם תליון בצורת יבשת אפריקה שבתוכו יש דמות של פיל. נראה כי השרשרת מסמלת זיכרון מיוחד לקרבונרו, שסיקרה את גביע העולם לפני שמונה שנים בדיוק כשליחה מיוחד של מדור הספורט. כיום השניים חיים בספרד עם הילדים אליהם חזרה קרבונרו לאחרונה אחרי שכאמור בילתה מספר ימים בחברתו של השוער ברוסיה, שם עובד כפרשן עבור הטלוויזיה המקסיקנית ונזכר גם הוא באותם ימים שהניף עם לה רוחה את הגביע.



קרבונרו משתפת את הזיכרון האהוב עליה (אינסטגרם)


 

Cuenta la leyenda que una vez terminada, Iván "el Terrible" mandó cegar a los arquitectos y constructores de la Catedral de San Basilio para que nunca pudieran hacer algo más bonito . #turisteando #sitiosquemerecenlapena #RedSquare #Moscú

A post shared by Sara Carbonero (@saracarbonero) on



 

Desde Rusia con amor. #thebestisyettocome #Moscú #creandorecuerdos #slowlife

A post shared by Sara Carbonero (@saracarbonero) on



 

Una foto, muchos recuerdos y emociones. #cómopasaeltiempo #worldcup2018 #vamosEspaña #hagamosqueocurra

A post shared by Sara Carbonero (@saracarbonero) on



 

Esto solo acaba de empezar. #worldcup2018 #ambienteúnico #Moscú

A post shared by Sara Carbonero (@saracarbonero) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי