לקראת צרפת בלגיה: אריקה גריזמן או מישל דה בריינה?

גריזמן, דה בריינה
גריזמן, דה בריינה | Instagram

רגע לפני שצרפת ובלגיה נפגשות בחצי גמר, קבלו את פסיכולוגית הילדים של כוכב הטריקולור ואת הבלונדינית של קשר השדים האדומים

(גודל טקסט)
הפעם האחרונה בה נבחרת צרפת הגיעה לגמר גביע העולם וזכתה להניף אותו הייתה ב- 1998. מאז ההישג הגדול ביותר של הטריקולור היה לפני 12 שנים כשהגיעו לגמר אבל הפסידו בו. לעומתה, בלגיה מעולם לא זכתה בתואר הנכסף והערב (שלישי) ב-21:00 יגיע הרגע הכי גדול של השדים האדומים מאז מונדיאל 1986, כשהם יפגשו את נבחרת צרפת בחצי גמר המונדיאל, על הזכות לעלות לגמר, שיהיה הראשון של הבלגים אי פעם. בלגיה חולמת לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה לגמר המונדיאל, וצרפת דוהרת קדימה עם נבחרת מלאת כוכבים ומוטיביציה.


עד למפגש המיוחל, בחרנו שני שחקנים מרכזיים קווין דה בריינה ואנטואן גריזמן שמתהדרים בנשים מהממות ששווה להכיר רגע לפני המשחק המותח שמצפה לנו הערב. נתחיל עם אריקה צ'ופרנה, אשתו של חלוצה של אתלטיקו מדריד ואחד השחקנים המצליחים בעולם, היא פסיכולוגית ילדים ספרדייה שנישאה לו ב-2017. השניים יוצאים כבר שבע שנים ולהם בת בשם מיה, כשצ'ופרנה- גריזמן שתומכת בקריירה של בעלה, מעדיפה בעצמה להישאר מחוץ לאור הזרקורים. ולמרות זאת, מתחזקת חשבון אינסטגרם אופנתי ומעניין שסוחף אחריו מאות אלפי עוקבים ביניהם גם אליס קמפלו של אלברו מוראטה ואפילו בת זוגו של רונאלדו ג'ורג'ינה רודריגס שעוקבות אחריה באדיקות.


גריזמן והספרדייה שלו הכירו כשהחלוץ שיחק עבור ריאל סוסיאדד והיא למדה חינוך בסן סבסטיאן, כאשר לפני שנתיים וקצת ילדו את ביתם עוד לפני שהתחתנו. עם אבא צרפתי ואמא ספרדייה, מן המתבקש שבבית דו לשוני ביתם הקטנה דוברת את שתי השפות. באוטוביוגרפיה שלו, מודה השחקן שהוא רדף אחריה במשך שנה וחצי, שלח הודעות וניסה הכל כדי לפתות אותה. בסוף הוא הצליח, ולמרות התמיכה שלה בבעלה, נדיר לתפוס את צ'ופרנה ביציע של אתלטיקו מדריד, כשהיא מעדיפה לא להיתפס בעדשת מצלמות הפפרצי.


בצד הבלגי, אשתו של הקשר ההתקפי בן ה-27 של מנצ'סטר סיטי, היא מישל לקרואה דה בריינה, במקור מגנק בעצמה, והיא לצידו של הג'ינג'י כבר מ-2014, עוד ששיחק בוולפסבורג בבונדסליגה. הקשר המוכשר הודה כי אילולא אשתו הייתה נכנסת להריון, יכול מאד להיות שלא היה חותם בשורותיה של סיטי. ב-2016 נולד לזוג בנם הבכור, מייסון מיליאן, שמגיע עם אמא שלו באופן קבוע לעודד את אבא מיציע הכבוד. מישל מוציאה מהגבר שלה את הצד הרומנטי שלו כאשר לפני שנתיים (עוד שהייתה בהריון) הציע לה להינשא לו מתחת למגדל האייפל בפריז. הזוג הבלגי התחתן בקיץ שעבר בחתונה מושקעת ומוקפדת באיטליה.


חוץ מלהיות לצידו של הקשר המוכשר, הבלונדינית היפייפיה למדה באוניברסיטאת Hasselt הבלגית, וכיום היא מתחזקת חשבון אינסטגרם שרוב התמונות בביקיני, הוחלפו בתמונות של האפרוח הקטן שלהם שזכה אפילו להיות לצד אמא ואבא ביום חתונתם.


 

Pile à l heure pour les huitièmes de finale. Allez les bleus ! @paul_hewitt #paulhewitt #getAnchored #ad

A post shared by EriKA Choperena (@eri_chope) on

 

Pour ce papa qui rend tout facile. Pour celui qui rate les anniversaires, les rois mages, la fête des pères comme aujourd'hui et certaines de mes nuits blanches mais qui malgré tout n'est jamais absent en moi. J'espère que tu m'apprendras tes valeurs qui sont de ne jamais baisser les bras et de marcher la tête haute. Je t'aime de toute mon cœur papa. — A ese papa que hace que todo sea fácil, que llegar a la gloria parezca cosa de dos días. Que se pierde cumpleaños, los reyes magos, el día del padre como hoy y alguna de mis noches en vela. Pero que a pesar de todo nunca está ausente en mi, recuperando siempre cada momento de vida. Ojalá papa me enseñes tus valores, a no bajar nunca los brazos y a caminar siempre con la cabeza alta. Te amo con toda mi alma papá.

A post shared by EriKA Choperena (@eri_chope) on

 

Aun vestida de gris, sigues siendo la más bella… "La tour Eiffel"

A post shared by EriKA Choperena (@eri_chope) on

 

A post shared by Antoine Griezmann (@antogriezmann) on

 

Un camino lleno de felicidad ⭐️ #GriziCoro

A post shared by Antoine Griezmann (@antogriezmann) on

 

A post shared by Michèle De Bruyne (@lacroixmichele) on

 

Partners in crime ♠️

A post shared by Michèle De Bruyne (@lacroixmichele) on

 

A post shared by Michèle De Bruyne (@lacroixmichele) on

 

A post shared by Michèle De Bruyne (@lacroixmichele) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי