מה הטריפ של שיר אלמליח?

שיר אלמליח
שיר אלמליח | שוקה כהן

הדוגמנית השאירה את הצמוד ברומא והמריאה לקרואטיה עם החבר הטוב אדם ולצד אורנה בנאי, בת חן סבג וסלבס תחת המותג XL. הם היו בפסטיבל המוזיקה אולטרה, נהנו מאופנועי ים ועוד שלל אטרקציות. לתמונות ולכל הפרטים

(גודל טקסט)

גרושתו של אלרואי כהן ואחת הדוגמניות העסוקות בארץ הקודש, שיר אלמליח, המריאה בסוף השבוע האחרון לספליט שבקרואטיה, יחד עם חבר קרוב, אדם, המאפר הצמוד שלה. אלמליח השאירה את הצמוד ג'וזף קארדו האיטלקי ברומא וקפצה למדינת חבל הבלקן במסגרת הטריפ של XL. זאת לא הפעם הראשונה שהמותג המוכר מטיס סלבס לפסטיבלים בחו"ל והפעם יצאה משלחת ישראלית הכוללת מספר סלבס, ביניהם אלמליח והזוג אורנה בנאי ובת חן סבג.

בין שלל האטרקציות, הדובדבן שבקצפת היה בילוי באולטרה – פסטיבל המוזיקה האלקטרונית המוביל בעולם. אלמליח, בנאי וסבג לנו במלון יוקרתי מקומי ובנוסף לפסטיבל נכחו בכיכר המרכזית בזמן שבו שודר רבע גמר המונדיאל בין קרואטיה לרוסיה – בסופו עלתה קרואטיה לחצי גמר גביע העולם, וכולן נכחו בחגיגות הניצחון של האוהדים המקומיים. חוץ מזה, הן נהנו מקראוון ממותג שהסיע אותן ממקום למקום, ביקרו בפארק המפורסם "krka national park", רבצו בים ובבריכה, עשו קניות, אכלו במסעדות מקומיות והכל על חשבון הברון. משתלם להיות מפורסם.

הדוגמנית היפה אף רכבה יחד עם אדם על אופנוע ים, לראשונה בחייה, והפגינה ביצועים שלא היו מביישים רוכב מקצועי. אלמליח צפויה לחזור הערב ארצה, כך שתספיק ליהנות גם ממשחקי חצי הגמר הערב ומחר.

חגגה עם קרואטיה את העלייה לחצי גמר המונדיאל (שוקה כהן)


משתלם להיות דוגמנית על (שוקה כהן)


ביצועים מרשימים בפעם הראשונה על אופנוע ים (שוקה כהן)



אלמליח והחבר הטוב עושים חיים בספליט (שוקה כהן)


חוזרים הביתה אחרי חופשה מפנקת בטירוף (שוקה כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי