דני אלבס וניימאר על הכוונת של אמו של אמבפה

קיליאן אמבפה ודונאטלו
קיליאן אמבפה ודונאטלו | אילוסטרציה

הסכסוך המתוקשר בין הברזילאים של פאריס סן ז'רמן לחלוץ העולה ואולי אלוף עולם בשבוע הבא עלה מדרגה, כעת פאייזה אמבפה הבהירה שהגיע הזמן לשים סוף להקנטות המתמשכות. לכל הפרטים על העימות בעיר האורות

(גודל טקסט)

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים ש"המושבה הברזילאית" של פאריס סן ז'רמן הכוללת בין השאר את ניימארר ודני אלבס לא ממש מסתדרת, וזה בלשון המעטה, עם החלוץ הצרפתי העולה בן ה-19, קיליאן אמבפה. מסתבר שלכוכב הצעיר נמאס שהשניים צוחקים עליו בחדר ההלבשה ומשווים אותו לדונאטלו, צב הנינג'ה מתוכנית הילדים המפורסמת.

לפי דיווחים בפאריס, גם לאמא של החלוץ, פאייזה אמבפה, שחקנית כדוריד צרפתית לשעבר, נמאס מההקנטות שסופג בנה מצמד הברזילאים והיא מרגישה אי נוחות מההשוואות החוזרות של בנה למוטציית הצב הידועה. אלבס פרסם תמונה של דונאטלו אחרי שאמבפה הבקיע צמד בניצחון של צרפת 3:4 על ארגנטינה בשמינית הגמר. חוץ מזה, בנובמבר האחרון, טיאגו סילבה נתן לחלוץ הצעיר מסיכה של הצב כמתנת חג מולד מוקדמת וגרם לאוהדים להתלהב ולהתלבש כמו דונאטלו במשחק שהגיע שבוע לאחר מכן.

בתוך הקבוצה מספרים שמאחורי הקלעים ויכוח שהפך לריב בין החלוץ הצרפתי לכוכב הברזילאי ניימאר החל בעקבות אותה סיבה בדיוק ומאז שהחברים לקבוצה נאלצו להפריד ביניהם, הם בקושי דיברו. אמבפה מספר לקרוביו שהבדיחה הרחיקה לכת ושהוא לא מתכוון להיות יותר מושא לצחוק עבור החבורה הברזילאית. מאד בוגר מצידם יש לציין.


ניימאר ודני אלבס. צוחקים על אלוף עולם בשבוע הבא? (AFP)

מעניין אם כעת, כשאמבפה, פיינליסט של מונדיאל 2018, שרק אמש (שלישי) העפיל עם נבחרתו לגמר אחרי שהבקיע לאורך הטורניר שלוש פעמים, יזכה לכבוד מינימלי ממנהיג החבורה, שהבקיע רק פעמיים במונדיאל והודח עם נבחרתו בשלב רבע הגמר לבלגיה. צב נינג'ה או לא, כנראה שהמפלצת הירוקה מבקרת חזק לאחרונה במחוזות ברזיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי