מי המכביסט ששרוף על מסי?

הבן של עומר אצילי
הבן של עומר אצילי | Instagram

עומר אצילי לא טס עם חבריו למשחק נגד רדניצקי, אבל הוא נשאר בבית ואיתו התינוק בן שלושה החודשים בן, שהתמונות שלו בחולצה של בארסה כבר מככבות באינסטגרם

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש הערב את רדניצ'קי במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית בסרביה, ותקווה לשוב ארצה עם ניצחון מתוק. הנשים והילדים של הצהובים כחולים יצפו במשחק ויעודדו אותם מהבית, כמו גם אחד השחקנים המשמעותיים של מכבי, עומר אצילי, שלא טס עם חבריו למשחק הגומלין בשל הכרטיס האדום שספג בשבוע שעבר.

בינתיים, הקשר שנמצא בארץ, משתף את עוקביו בפרט מעניין: עוד לפני שמלאו לו שלושה חודשים, בנו של אצילי, בן המתוק, הוא כבר אוהד שרוף של לא אחר מ"הפרעוש" ליאו מסי. אצילי ואשתו אור משתפים תמונות של התינוק המתוק, שנראה כמו שילוב מהמם של אמא ואבא, והפעם בן מככב במדים של בארסה עם המספר 10 בסטורי של אבא כולל תיוג של הקפטן הארגנטינאי.

חוץ מלאהוד את מסי, לבן יש לא מעט חברים מליגת העל ואחת החברות הטובות שלו היא גל, ביתם המתוקה של בר וחנן ממן שמבלה מעת לעת עם החבר התל אביבי שלה כאשר אמא אור ואמא בר נפגשות במסגרת חופשת הלידה שלהן. אצילי, שחגג 25 בשבוע שעבר, הספיק ביחד עם אשתו לרכוש לבן בן שלל חליפות כדורגל ומעבר לבארסה הוא גם מדגמן את המדים של אתלטיקו מדריד ושל נבחרת ברזיל. כנראה שהעתיד שלו כבר ידוע מראש ואנחנו רק נמסים מהמתיקות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי